Kızlar mini etek giydiğinizde altınıza normal külot mu giyinirsiniz yoksa boxer külot mu? Boxer külot gerekli mi sizce?
Boxer giyerim
Normal külot giyerim
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Mini etek giyen erkekler var galiba oylamaya katılmışlar 😂 baxer giyerim kafam rahat eder
Ajahahahahhahauauaha vallahi yikildim abv
😬😬😬😬
Harbi ben bişey sorucam la örnek veriyorum hava rüzgarlı kız gitmiş etek giymiş sonra rüzgar vuruyo etek havalanıyo sonra onu aşağı indirmeye çalışıyor anlamadığım şu madem onu giymeyi göze alıyosun ne diye indiriyon lan teneke
BEn de merak ediyordum hakkaten. Kızlar külot giymiyorsanız çok umutlanmayalım o zaman? Bu sonucu çıkardım ben
Etek giymiyorum ayaklarıma dolanacak gibi hissediyorum. Düşecekmişim gibi. Kıçım açıkta kalmış gibi
normal kilotlu görsel güzelmiş erkekler tahrik olur
Ben külot giyiyordum ilk zamanlar pişman oldum artık şort giyiyorum
Ne konuda pişman oldun
Elbisem iç gösteriyormuş sonradan farkettim
Talihsizlik desene
Değişiyor ya
Salaş ise şort vücudu saran türdeyse normal iç çamaşırı
Rüzgar korkunuz yok mu ya
Dar olursa etek problem olmaz rüzgar geniş pileli eteklerde o risk var.
Hm darda yakışıyor ama
Tanga
Hiç açıldığı olmuyormu eteğin nasıl önlem alıyorsun
Hayır
işte aradığım tarz 😂
Ama aşırı sexsi oluyor bence tanga
Tanga giyin ya
Normal kulot
Normal külot giyin 😜
Sen ne giyiyorum😂
Külot giyin😉
Normal camasir