Teşekürler
Dondurmayı ısırarak mı yiyorsunuz yoksa yalayarak mı soru gayet açık ve net buyurun bakalım neler çıkacak :)?
Teşekürler
Hahha böyle bir fıkra vardı payalsim hemen :)
Bir öğrenci ve bir öğretmen yolda yürürken çocuk karşında gelen üç dondurma yiyen kadın görür ve hocasina sorar hocam bu kadinlardan hangisi evlidir diye hocaya sorar der ama kadinlar aynidir cocuk der hocam tek fark biri dondurmayi isirarak digeri yalayatak digeri de emerek yer hoca düşünür düşünür emerek der sonrada cocuk yanlis der isirar yiyen der hoca neden der cocuk hocam onda evlilik yüzüğü varda ondan :))) ( tamam komik olmayabolir ama aklima bu geldi )
Ya ıssırmıyorum da ağzımı kapatarak yalıyorum
öyle birşey
:D
Dondurma yalayarak yenir tabii ki de :D ama tabi dişlerini önemsemeyenler ısırarak da yiyebilir.
Yalayarak :P :P emerek, ısırarak :D sınır koymaya ne gerek var :D
Cevap
13Cevap
Baska bir cevap da olmaliydi ben C diyorum hem isirarak hem yalayarak
Sokakta , dışarıda asla dondurma yemem herkes çok sapık. Evde nası yediğimde seni ilgilendirmez:)
:) peki
Dondurma yemiyorum, böyle sorulara maruz kalmıyorum =)
Ben ya kasik ya catal ile disarda isem almiyorum :)))
kızların yorumları çok komik olmuş aga ya :) artık yolda dondurma yiyen bir kız gördüğümde hep bu yazışmalar aklıma gelir gülerim :)
:) :)
Dondurma yalanarak, yenir. Isırırsan dişlerin perişan olur
Erkek adam insanların içinde yalayarak yemez bence:)
Emiyorum ben yalıyorum ısırarak elmamı yiyorsunuz abi ya :DASD
Ben emerek kopariyorum sonra agzimda isirip yuruyorum yemek borumdan mideme falan iniyo sonra malum bosaltim yapiyorum
Valla hacmine gore degisiyor :D
Benim esprimi uyarlayip kendin yapmis gibi iyi demende tuhaf :DD
Yok :)
Nedendir
Emiyorum oldu mu? istediğin cevabı aldın mı? sömürüyorum böyle. Töbe Allah ' ım ya
Keyfim nasıl isterse :)
Dondurmadan soğutuyorsunuz fesatlığınızla :/
o kadar.
İssiramiyorum mecburen yaliyorum.
Evet.
Hem ıssırınca anlamı kalmıyorki.
kaşık diye bir şey icat edilmiş.
yemem.
Yalamak varken ısırmam
Kaşık la yiyorum genelde :D
tabii ki yalayarak ;)
kaşıkla
dışarda ısırarak evde istediğim gibi
erimesini bekliyorum sonra içiyorum:DDD
Fesat bir soru cevaplamak istemedi canım :D
Yok almiyim :D
Kaşıkla yiyen gruba dahil olsam olma mı :D
Isırırarak diyim o zaman :D Gerekirse agzim donar ama yine de o bakislara maruz kalmamak icin yalamam :P
:Ddd
Dondurma yememde, milkshake güzel oluyor :P
İçiliyor zaten
kemirerek
Isırarak.
biz kaşıkla yiyoruz
Emiyorum. d
bu nası soru lan?
Yalayarak.
C emerek :Dasgjlkj
Isırarak
Evet :D oyle daha guzel
Isırarak
Yalıyorum
Her ikiside :)
YALARUN :D
Yalarım
wantuz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar