Çok sıkılıyorum ben napcam? Corona yüzünden hiç birşey yapılmıyo bence. Sizce?

Çok sıkılıyorum ben napcam? Corona yüzünden hiç birşey yapılmıyo bence. Sizce?
Çok sıkılıyorum ben napcam? Corona yüzünden hiç birşey yapılmıyo bence. Sizce?
Cevapla