Asteğmen mi, kısa dönem er mi?

4 yıllık fakülte mezunuyum. Askerliğimi 12 ay asteğmen olarak mı yoksa 6 ay kısa dönem er olarak mı yapsam karar veremiyorum. Sizce hangi daha uygun gibi?

Tavsiyelerinizi bekliyorum arkadaşlar...
Asteğmen mi, kısa dönem er mi?
Cevapla