mesela ben erkek olsam sevgilim başka şehirde olursa atlar giderim o gece de bankta uyurum:D
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılben erkek olsaydım sevdiğime, sevdiğme sahip çıkardım onu mümkün olduğu kadar değerli tutardım ve hep mutlu etmeye çalışırdım yeri geldiğinde sevgilim, yeri geldiğinden dostm, yeri geldiğimde ailem olarak görür ona herşeyimi anlatırdım bırakmamaya gayret ederdim hep ilgilenirdim..
BEN BUNLARI İSTİYORUM BİR KIZ OLARAK ÇOK MU BİŞEY İSTİYORUM ANLAMIYORUM Kİ :/12 Yorumla- +1 yıl
oyy kıyamam kız herkes istiyor bazıları da buluyor onlar cok sanslı iste ^_^ yaşın cok genc daha önüne kimler çıkacak bilsen :)
- +1 yıl
çıktı seneye sözüm var :)
En İyi Cevaplar
pisuvara işemek nasıl bir şey acaba... tuvalete gitmeye üşendiğimde şişeye işerdim ooh ne rahat biz yapmaya çalışsak her yere sıçrar
iğrencim ben ya...14 Yorumla- +1 yıl
iğrenç değilsin aslında:D ben erkek olsam tuvaletim gelmese bile ayakta öyle beklerdim adamlar ayakta işeyebiliyor büyük lüks :D
- +1 yıl
www.koskkozmetik.com/feminy-bayan-ayakta-idrar-produktoru-5-ve39li-paket--pmu1275 feminy kullan madem :)
- +1 yıl
aynen harika :D
- Diğer konusunda 336 cevap paylaştı.
+1 yılBayan olmak zor bu zamanda.. Heleki türkiyede.. Ben tekrar ameliyatla erkek olurdum sanırım..
22 Yorumla- +1 yıl
oo cok farklısın :)
- +1 yıl
Ben mi sen mi acaba☺
Diğer konusunda 19,2b cevap paylaştı. ameliyatla erkek olurdum
42 Yorumla- +1 yıl
bu çok mantıklı bir cevap ya :D
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
16
Cevap
65Cevap
Gizli Üye(30-35)+1 yılben kız olsam ilk önce bizim sınıftaki yakışıklı hüseyine verirdim. sonra bikiniyle istiklal caddesinde dolaşıp yakışıklı erkeklerle öpüşürdüm orada. çok eğlenceli
21 Yorumla- +1 yıl
allam :D yollu oldun ya o zaman olmaz o izin veremem :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen kız olsam o da regl dönemime denk gelirdi ağrıdan hiçbir şey yapamazdım o kadar şanssız birisiyimdir ben.
36 Yorumla- +1 yıl
sonunda bizi anlayan bir erkek regl de neymiş diyolar da hiç çekmediniz ki :(
Cevap sahibi+1 yılarkadaşım veteriner anatomi derslerine katıldım oradaki bayan hoca en ince detayına kadar anlattı kabuslarıma giriyor artık
- +1 yıl
hahaha üzülme :)
Cevap sahibi+1 yılsırf döllenme yaşanmadığı için bir tane p. ç hücre kendini patlatıyor nasıl üzülmeyim ha nasıl?
- +1 yıl
ben de çok üzülüyorum ama lütfen deme öyle :(
Cevap sahibi+1 yılkürtaj serbest olsaydı hamile kal aldır hamile kal aldır böyle sıkıntılar olmazdı aslında
Kizlarin çoğu her gece bir kizla olurdum demiş. Siz bile hayalini kurarken çapkın erkeklere hak verin artik :)
12 Yorumla- +1 yıl
capkın olmasınlar adam olsunlar öyle görüşelim:D
olmucam için bir tanecik kıymetlim beynimi böyle brşeyi düşünmekle yoramam-.-
11 Yorumla- +1 yıl
tamam sen yormamaya devam et 2. el olmamış olur :)
- Diğer konusunda 333 cevap paylaştı.
+1 yılSoru da sorduğunu bizzat yaptım. Hemde evinin önündeki parkta 3 gece uyudum. Ben trabzonda o ist da :)
14 Yorumla- +1 yıl
ben de erkek olsam da yapsam keşke:)
- +1 yıl
Tavsiye etmem. Gecenin bir yarısı bekçi geldi kovaladı beni :)))))
- +1 yıl
o da onun eğlencesi :)
- +1 yıl
Eğlencesini seveyim. Tam uykuya dalcaktım uyandırdı i. ne :)
erkek olmadığın için bol keseden sallamak kolay tabi :)
18 Yorumla- +1 yıl
iyi ama dediğimi yapan yüzlerce kişi var zaten:)
- +1 yıl
yorumlarda bile cıktı bir kişi:D
- +1 yıl
sonuc olarak ben ilk olurdum o zaman:))
- +1 yıl
neyse sana laf anlatılmaz :)
erkek olarak dediğini zaten yapıyorum da kız olsam sanırım bir erkekle asla birlikte olmazdım
12 Yorumla- +1 yıl
neden:D
+1 yılDenize donla girerdim bizim gibi dertleri yok onların -_-
11 Yorumla- +1 yıl
aynen gece çıkar üstü başı atla bizde öyle mi :D
+1 yılhayat erkeklere guzel bu dunyada :pp kadın olmak zor iş gerçekten...:))
15 Yorumla- +1 yıl
çok büyük seylere maruz kalıyoruz çokkk :))
- +1 yıl
olaylara farklı açıdan bakıyoruz sanırım :))
- +1 yıl
aynen öyle hayat erkeklere güzel :D
- Diğer konusunda 12,8b cevap paylaştı.
+1 yılBen kız olsam mesela sevgilim başka şehirde ise atlar (la) giderim :D bank (a) da yatarım :P Sonrası... Malum... :((( ortalık... :((( :D
18 Yorumla- +1 yıl
hhshhshs komik sey
- +1 yıl
İltifat mı ettin? biraz küfre benzettim ama :( :)) Sahi yaa küfür mü ettin sen :@ :D
- +1 yıl
haha yok be:D
- +1 yıl
iyi bari yoksaaa... :@ napardım biliyo9n mu? :@ :D :((
- +1 yıl
napardıon karsim ^_^
- +1 yıl
Anneme söylerdim oda döfer di seni :@ :D
- +1 yıl
sankii benim annem yok allam yareppim :@ :D
- +1 yıl
Yaaaa... :( seninde mi annen var? :( leylekler getirmedi miydi seni? :( :D (saka Allah uzun ömürler versin ;) :)
+1 yılyapacağım şeyi bilmem ama ayaklarımın resmini çekmezdim :/ Yazık fetişistlere :/ burada çekiyolar sonra kızıncada kızdı oluyo :/
15 Yorumla- +1 yıl
ayaklarının fotoğraflarını mı cekiyolar:D:DD
- +1 yıl
Sorma bir sürü kişi gördüm çekip çekip koyuyolar yok neymiş güzelmiymişmiş. Yahu çıplak resmini koy ama ayaklarını koyma işte bin kere diyorum kızıyorum ama yok yine devam. Koymayın işte ben fetişist biriyim bakmadan edemiyorum hayranlık duyuyorum :/ Laftan anlamıyolarki amipler
- +1 yıl
hosuna gidiyosa niye kızıyon:D
- +1 yıl
Ya gidiyoda sonrası nolcak? Rüyama giriyo. Öptüğümü hayal ediyorum ister istemez. Hayranlık duyuyorum işte. Koymasınlar git kıçını başını koy niye ayaklarını koyuyosunki koyma işte. Bide inadına güzel ayakları photoshopta çizsen öyle güzel olmaz. Bide demezmi çirkin ayaklarım diye. Kızıncada kızdı oluyo :/ Zaafım benim işte yapma yalvardığım oldu ya sen ne diyosun birine bildiğin yalvardım koyma artık nolur ne istersen yaparım diye. Bakmadan duramıyorum bakıncada hayran kalıyorum sonra o kişiye mesaj atıyorum sapıkmısın diyo -.- Hayır kıçınıza başınıza ağzı sulanarak abaza gibi bakanlar varken ayaklarına hayranlıkla bakan birimi sapık olyuo :/ Türkiyedeki fantezi düşüncesi sıfır :/
- +1 yıl
Sinirlerim buruştu bak yine -.-
kız olsam onla bunla sürterdim la yer içer hesabı kitlerdim adama :D paramda cebimde kalırdı :D ohh valla :D
12 Yorumla- +1 yıl
bak içinize oturmuş işte erkekler hesabı öder konusu :D
Gizli Üye(36-45)+1 yılErkek olsam geleni geceni yapardım herhalde ya bılmıyorum cok fazla cınsel ıstegım var :S kızlarında tadına bakmak isterdim:D
12 Yorumla- +1 yıl
kanki erkek olmana gerek yok bunun icin:DD
- +1 yıl
O. o
Gizli Üye(30-35)+1 yılben erkek olsam her yere işerdim =) tek içimde kalan o çünkü... çok kolay yapıyorlar.. çıkar yap çıkar yap oh!
12 Yorumla- +1 yıl
aynen ya geçen 7 yaşındaki kuzenimle yolda yürüyoruz dedi ki çişim var dedim ki fermuarın arasından çıkar şurdaki çiçeklere işe kimseye belli etme hahahahha
Cevap sahibi+1 yılhahaha işte rahatlık ya =) valla önce çekindim bir yazsam mı yazmasammı ama sizcede öyleymiş =) en azından tek değilim
Diğer konusunda 2,3b cevap paylaştı. O dediğini ben yaptimda bankta uyumadim ya beraber uyuduk ya da arabada tek basima uyudum ;)
12 Yorumla- +1 yıl
cok iyi ya ben de yapmak isterdim:)
+1 yılHer kız gibi modayı takip eder sürekli hayatımı bakımla sporla geçirirdim heralde. Eee boş olunca yapacak bişey olmayınca böyle olur.
12 Yorumla- +1 yıl
bendensin:D
- +1 yıl
Eyw
+1 yılKız olsam ki insallah ruyada bile olmaz sevdigim kisiyi uzmezdim be :D Hep biz erkekler uzuluyoz sonucta :D
12 Yorumla- +1 yıl
kızlar da çok üzülüyor bence:)
- +1 yıl
İki tarafında payını alması doğal tabi :D Ama bence kızlar bu konularda bizden daha güçlüler :D
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkek olsam rahat rahat koşardım. Bıngıl bıngıl sallanan memeler yok oh mis
21 Yorumla- +1 yıl
hahahahha ayy aynen ya :DDD
ben kız olsam beni sevene en azından iyi davranırdım üzmezdim
12 Yorumla- +1 yıl
erkek olup da yapsan bunu harika olur
Kız olsam herkese gösteririm ama elletmem kadklşada :D
12 Yorumla- +1 yıl
senin yerine cogu kız yapıyo hahahhaa
üniversite filan okumazdım birde hiç hesap ücreti ödenen her yere erkekle giderdim..
12 Yorumla- +1 yıl
hahaha erkeklere kitlemeyin günahtır :D
+1 yılkız olsammm... ya da boşver ne olcam böyle daha iyi :D
128 Yorumla- +1 yıl
oldun diyelim ama :d
- +1 yıl
(allal korusun) ne desemki şimdi bilemedim erkeklerin parasını yerdim herhalde :D ama sen öyle yapma sakın :D
- +1 yıl
yok ya ben sırf sevgilimin parası bitmesin diye çok aç olsam dahi aç değilim aşkım derim o derece :D
- +1 yıl
allah snn gibi biri nasip etsin herkeze ne diyim :D
- +1 yıl
tabi aç olduğu halde aç değilim demicek fazla olur o kadarı :d
- +1 yıl
ya düşün o kadar düşünceliyim:D
- +1 yıl
haha beraber dolaşırken açlıktan bayılırsan görürsün düşünceyi :D
- +1 yıl
o kadar da değil 1-2 gün boyunca hiç ama hiçbir sey yemezsem o zaman bayılırım anca :D
- +1 yıl
haha ama yinede davranışın pek doğru değil :D
- +1 yıl
gel biz bulusalım sana neler aldırıyorum bak gör :D
- +1 yıl
fena fikir değil aslında iskenderunda yaşıyor olsaydın olabilirdi :)) en falza ne istiyebilirsinki ev ya da araba dışındakileri alırdım :D
- +1 yıl
ramazandan sonra arsuzdayım 10 günlüğüne, beklerim:)
- +1 yıl
ciddimisin? :D akraban felan mı var
- +1 yıl
evet babannem orda:D
- +1 yıl
iyimiş :) haavalar sıcak zaten arsuzunda denizi çok güzel davet edersen gelirim neden oolmasın :D
- +1 yıl
bulurum ya sanki seni:)
- +1 yıl
nerden bulacaksınki iskenderuna inersen ancak ya da numaramı veririm istersen farketmez bana :))
- +1 yıl
özelden at numunu :)) whatsap var nasılsa :D
- +1 yıl
anca gördüm bunu :D neyse
- +1 yıl
3 gün oldu erken geldin sayılır :D
- +1 yıl
3 gün de bir sey mi ya:D
- +1 yıl
eee ne dion soruma cevap ver :D
- +1 yıl
bir sey diyemiyorum:D
- +1 yıl
çekiniyosan felan çekinmene gerek yok alt tarafı geceleri arayıp rahatsız ederim sapıkça mesajlar atarım fotolar yollarım durmadan rahatsız ederim tehdit mesajları yollarım aklıma başka kötülük gelmedi şimdi gelirse yazarım onlarıda :))))))) :)))))))
- +1 yıl
çekinmeme hiç gerek yokmus haklısın hemen veriyorum 05... :D
- +1 yıl
devamınıda yazsan fena olmazdı :D yinede çekiniyosan baskı yok sn bilirsin :D
- +1 yıl
:D tamam o zaman :)
- +1 yıl
özel açıldı artık ahahaa :dd
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen kiz olsam ne kadar yakisikli erkek varsa hepsiyle gunubirlik cikardim, gosterip elletmezdim :D
22 Yorumla- +1 yıl
yakışıklı erkekler seni ister miydi peki:)
Cevap sahibi+1 yılKicimi basimi acarim bakarlar ya cicili bicili mini eteklerim falan :)
+1 yıltabi onu söylemek kolay kız olsam aklımda olan bişey yok belki yemek yapar yerim bide abuk subuk şeyler tabi :)
12 Yorumla- +1 yıl
yemek yapıp yemek ha :D
- +1 yıl
evet bir yemek bide vucudum merak ettiğim :D
+1 yılotel falan bulsaydın ya :)
ben erkek olarak ne istiyosam yaptım yapıyorum da
sevgilim uzakta olsa ona da atlar giderim ama bankta yatmam11 Yorumla- +1 yıl
ben kız halimle bankta yatamam ya şu an o yüzden bankta kalmak nasıl bir şey merak ediyorum ikisini bir arada çıkarmak istedim:)
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen kız olsam düşünemiyorum gögsümde 2 tane ağırlık hep yürürken bile güçlü olmam gerekiyor vay be zor aslında.
14 Yorumla- +1 yıl
zor tabi ya doğumu var her ay adeti var :(
Cevap sahibi+1 yılBu arada ben erkeğim ve ayakta işemiyorum o ne iğrençlik ya ayaklara sıçrıyoo.
- +1 yıl
bence en büyük zevkten mahrum kalıyosun:D
Cevap sahibi+1 yılYok yokk sizin sandığınız gibi değil eskiden bende öyle yapıyordum tamam bir rahatlığı var ama çok sıçrıtıyor ya :D:D:Dd
Günah o sıçramalar kabir de eziyet olarak geri dönecek :d
Erkekler kız olsa hepsi ağır verici olurdu heralde :D
12 Yorumla- +1 yıl
nedir bu verme merakı:(
Gizli Üye(30-35)+1 yılValla erkek olsam kesinlikle dürüst oluyorum tüm bbegendim kizlarla yatardm :D
15 Yorumla- +1 yıl
hahaha aynen ben de öyle cok rahat olurdum :D
Cevap sahibi+1 yıl:D :D
- +1 yıl
:) Kızlarda erkek erkek diye çıldırıyodu sanki
- +1 yıl
O kızlar seninle yatar mıydı? :D
Cevap sahibi+1 yılSizin gibi odun değilim simdi bile yatiyorum erkek olsam ohooo :D
+1 yılBütün sorulara cevabım aynı:d Duvara şekilli işerdim
11 Yorumla- +1 yıl
duvara adımı ve sevgilimin adını arada kalpli yazardım ^_^
göster ama verme felsefesini uygular çook rahat bir hayat sürerdim maddi anlamda :)
12 Yorumla- +1 yıl
hahaha bir ben yiyemedim su erkeklerin parasını :D:D
Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Kız olsam lezbiyen olurdum kesin. Kızlar çok güzel ya :p
14 Yorumla- +1 yıl
kız olunca güzel gelmiyo ama :D
- +1 yıl
hahaha bana erkekler güzel geliyo yok öyle bişey:D
+1 yılkız olsam her kız gibi kezo olurdum o yüzden böyle iyiyim.
11 Yorumla- +1 yıl
aramıza bir kezban daha katılırdı olsun:D
+1 yılmalesef öyle ğeniş bir anne baya ya sahip değilim
12 Yorumla- +1 yıl
yanlış anladın yani kız olarak doğsaydın?
- +1 yıl
ben değil sen yanlış anladın sen dedin ya erkek olsam sevgilimin yanına ğider sonra parkta uyurdum bende diyorum bizim ailemiz o kadar geniş değil. ama kız olsaydım * bana ver diyen erkeğe kadın kaç kuruş ediyor. benim amıma para veren erkekler var. o halde niye senle evleneyimm
Gizli Üye(30-35)+1 yılbütün erkekleri peşimden koştururdum... canımın istediği ile seks yapardım. güzelliğimle para kazanırdım (mankenlik, sunuculuk, oyunculuk vs.)
13 Yorumla- +1 yıl
ya çirkin olursan?
Cevap sahibi+1 yılçirkin olursam hiçbirşey yapmam erkek olurum...
Gizli Üye(36-45)+1 yılkız olsam kızlar tuvaletinde dedikodu yapanları ifşa ederdim..
12 Yorumla- +1 yıl
kalmadı öyle kızlar tuvaletinde dedikodular :D
Cevap sahibi+1 yıl:( tüh bende yapılıyor diye bir heveslendim bir heveslendim kursağımda kaldı.
Ben erkek olsam ayakta işerdim.
23 Yorumla- +1 yıl
sırf ayakta işemek için bile erkek olunur :D
- +1 yıl
feminy kullanın sizde www.koskkozmetik.com/feminy-bayan-ayakta-idrar-produktoru-5-ve39li-paket--pmu1275
- +1 yıl
oha hahahah :D
+1 yılyok gardaş ben halimden memnunum :DDD
11 Yorumla- +1 yıl
hahaha :D
+1 yılBen kız olsam, Allah korusun lan :)
12 Yorumla- +1 yıl
hahah niye ama :)
- +1 yıl
Niyesi belli yani, hayatta kızlar erkeklere göre bir adım daha geride.
- Diğer konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yıldirekt söylüyorum yeminle bitch olurdum
12 Yorumla- +1 yıl
ben de piç olurdum kanki :D:D
- +1 yıl
:)))) kanki
her ayın eziyeti yok oh miss -_-
24 Yorumla- +1 yıl
aynen öyle her ay adet sancısı cekmiyolar:D
- +1 yıl
Eneee kıyamam :(
Nerde akşam orda sabah kim ne demiş umrumda olmaz
11 Yorumla- +1 yıl
aynen valla ben de erkek olsam tam bir pic olurdum:D
kiloma daha çok dikkat ederdim
12 Yorumla- +1 yıl
fıstık mı olcan başımıza:D
kız olsam verirdim her gece ,, ohhhh gel keyfim gel
15 Yorumla- +1 yıl
kız olunca işler hiç de öyle olmuyor :D
- +1 yıl
kızların öyle ihtiyacı sizin gibi olmadığı için
- +1 yıl
evet
kız olsam sana vermezdım :DDD
19 Yorumla- +1 yıl
erkek olsan vercen mi ^_^
- +1 yıl
Bu bir teklif mi? :D
- +1 yıl
yok kanki ya ben tam tersi olsun diye şey ettim. s. s :D
- +1 yıl
kız olsam sana vermezdim dedin erkek olsan vercen mi dedim ben de:D
- +1 yıl
yok kardes sağol:D
+1 yılyan gelir yatar g*t büyütürdüm nabcam
14 Yorumla- +1 yıl
kızlar aynen sunu yapar yatar yatar yatar şişer şişer şişer spor yapar spor yapar spor yapar sonra yine yatar yatar şişer şişer spor yapar yatar...
- +1 yıl
yoo hiç spor yapmayıp öküz gibi yiyip genede kilo almayan kızlar tanıyorum ya vücut bile kendini ye iç yat mantığına ayarlamış be :D
- +1 yıl
ben yiyince kilo alıyorum bu yüzden de spor şart o kızların da abv çok kıskanıyorum çok:D:D
- +1 yıl
bende almıyorum nedense almak istiyorum :)
bn kız olsaydım lezbiyen olurdum :)
13 Yorumla- +1 yıl
oha yani baban kızmaz mıydı. s. s
- +1 yıl
aferin sen bana yazma buralarda babanı anlat aferin. s. s
+1 yıltaş yerinde ağır be :D ben bu halimden mutluyum
12 Yorumla- +1 yıl
öylee :)
- +1 yıl
:D:D:D
Diğer konusunda 483 cevap paylaştı. Onunlauyumak varken bank O. o (:
12 Yorumla- +1 yıl
babası da bizle uyur hahahaa
+1 yılçok bakımlı bir kız olurdum :D
17 Yorumla- +1 yıl
simdi cok bakımlı bir erkek misin peki :D
- +1 yıl
kıyaslamak gerekirse ; bir erkeğe göre evet ama bir kıza göre hayır :D
- +1 yıl
kac yasındasın sen:D
- +1 yıl
18 :D
- +1 yıl
aa yaşdaş ^_^ daha zamanın var kızlar kadar bakımlı olabilirsin:D
- +1 yıl
fazlası zarar demişler :D
- +1 yıl
öylee:)
+1 yılUla bu kadar zor soru olur mu
12 Yorumla- +1 yıl
herkese benden 100
- +1 yıl
Hic bir dusunc yok biri varsa solemez :))
Diğer konusunda 570 cevap paylaştı. mahalleyi birbirine katardım
12 Yorumla- +1 yıl
çirkef kız cok severim ^_^
+1 yılKiz olsaydim bana verirdim :)))
12 Yorumla- +1 yıl
mast yapcan yani hahahha
- +1 yıl
:PPP
Erkek parasını yerdim :D
11 Yorumla- +1 yıl
afiyet olsun:D
Yok ben kız olmasam daha ıyı
14 Yorumla- +1 yıl
o niye:D
- +1 yıl
deme öyle ayıp hahaha
neden bankta yatıyorsunki otel var...:)
12 Yorumla- +1 yıl
biliyorum ama kız başıma bir bankta kalamam ki erkek olursam kalırım ikisi bir arada çıkartmak istedim:)
Gizli Üye(30-35)+1 yılönüme gelen kızı :D anladınız siz
11 Yorumla- +1 yıl
anladık biz:D
Gizli Üye(30-35)+1 yılKadın olsam lezbiyen olurdum lan kesin :D
11 Yorumla- +1 yıl
emin ol olmazdın hahaha:D
ben kız olsam erkeklere vermezdim ;)
12 Yorumla- +1 yıl
helal olsun sana yeter veren verene :D
+1 yılŞükür olsun ki erkek olmuşum :-)
12 Yorumla- +1 yıl
öyle ya cekilir gibi değil:)
- +1 yıl
Bilmem artık :-) şükür yani
+1 yılerkek olsam asker olurdum
11 Yorumla- +1 yıl
simdi de olabilirsin istersen? :)
- Devamını Gör (21)
Devamını Gör(66)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar