• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Diğer

Ben erkek olsam/ben kız olsam şunu yapardım dediğiniz şeyler?

sicakcikolata61
sicakcikolata61 Takip Et
Xper 6 Yaş: 30
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
00
Yapay Zekaya Sor
mesela ben erkek olsam sevgilim başka şehirde olursa atlar giderim o gece de bankta uyurum:D
Ben erkek olsam/ben kız olsam şunu yapardım dediğiniz şeyler?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

En İyi Cevaplar

  • GamzeliUzunSaçlıCadı
    GamzeliUzunSaçlıCadı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 40%
    +1 yıl

    ben erkek olsaydım sevdiğime, sevdiğme sahip çıkardım onu mümkün olduğu kadar değerli tutardım ve hep mutlu etmeye çalışırdım yeri geldiğinde sevgilim, yeri geldiğinden dostm, yeri geldiğimde ailem olarak görür ona herşeyimi anlatırdım bırakmamaya gayret ederdim hep ilgilenirdim..
    BEN BUNLARI İSTİYORUM BİR KIZ OLARAK ÇOK MU BİŞEY İSTİYORUM ANLAMIYORUM Kİ :/

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      oyy kıyamam kız herkes istiyor bazıları da buluyor onlar cok sanslı iste ^_^ yaşın cok genc daha önüne kimler çıkacak bilsen :)

      Yorumla
    • GamzeliUzunSaçlıCadı
      GamzeliUzunSaçlıCadı
      +1 yıl

      çıktı seneye sözüm var :)

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • gunner89
    gunner89 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    pisuvara işemek nasıl bir şey acaba... tuvalete gitmeye üşendiğimde şişeye işerdim ooh ne rahat biz yapmaya çalışsak her yere sıçrar
    iğrencim ben ya...

    1
    4 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      iğrenç değilsin aslında:D ben erkek olsam tuvaletim gelmese bile ayakta öyle beklerdim adamlar ayakta işeyebiliyor büyük lüks :D

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      www.koskkozmetik.com/feminy-bayan-ayakta-idrar-produktoru-5-ve39li-paket--pmu1275 feminy kullan madem :)

      Yorumla
    • gunner89
      gunner89
      +1 yıl

      ahaha süpermiş :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      aynen harika :D

      Yorumla
  • lllkardinalll
    lllkardinalll Takip Et
    Xper 7 Yaş: 44 , eic 56%
    +1 yıl
    Diğer konusunda 336 cevap paylaştı.

    Bayan olmak zor bu zamanda.. Heleki türkiyede.. Ben tekrar ameliyatla erkek olurdum sanırım..

    2
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      oo cok farklısın :)

      Yorumla
    • lllkardinalll
      lllkardinalll
      +1 yıl

      Ben mi sen mi acaba☺

      Yorumla
  • scare
    scare Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Diğer konusunda 19,2b cevap paylaştı.

    ameliyatla erkek olurdum

    4
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      bu çok mantıklı bir cevap ya :D

      Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      paçalarımdan mantık akar :)

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

16

Cevap

65

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben kız olsam ilk önce bizim sınıftaki yakışıklı hüseyine verirdim. sonra bikiniyle istiklal caddesinde dolaşıp yakışıklı erkeklerle öpüşürdüm orada. çok eğlenceli

    2
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      allam :D yollu oldun ya o zaman olmaz o izin veremem :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben kız olsam o da regl dönemime denk gelirdi ağrıdan hiçbir şey yapamazdım o kadar şanssız birisiyimdir ben.

    3
    6 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      sonunda bizi anlayan bir erkek regl de neymiş diyolar da hiç çekmediniz ki :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      arkadaşım veteriner anatomi derslerine katıldım oradaki bayan hoca en ince detayına kadar anlattı kabuslarıma giriyor artık

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      hahaha üzülme :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      sırf döllenme yaşanmadığı için bir tane p. ç hücre kendini patlatıyor nasıl üzülmeyim ha nasıl?

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      ben de çok üzülüyorum ama lütfen deme öyle :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kürtaj serbest olsaydı hamile kal aldır hamile kal aldır böyle sıkıntılar olmazdı aslında

      Yorumla
  • KurabiYe
    KurabiYe Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Kizlarin çoğu her gece bir kizla olurdum demiş. Siz bile hayalini kurarken çapkın erkeklere hak verin artik :)

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      capkın olmasınlar adam olsunlar öyle görüşelim:D

      Yorumla
    • KurabiYe
      KurabiYe
      +1 yıl

      Kizlar bile bunu yapmak isterken?;)

      Yorumla
  • Smyrna
    Smyrna Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 37%
    +1 yıl

    olmucam için bir tanecik kıymetlim beynimi böyle brşeyi düşünmekle yoramam-.-

    1
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      tamam sen yormamaya devam et 2. el olmamış olur :)

      Yorumla
  • blackrose6134
    blackrose6134 Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl
    Diğer konusunda 333 cevap paylaştı.

    Soru da sorduğunu bizzat yaptım. Hemde evinin önündeki parkta 3 gece uyudum. Ben trabzonda o ist da :)

    1
    4 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      ben de erkek olsam da yapsam keşke:)

      Yorumla
    • blackrose6134
      blackrose6134
      +1 yıl

      Tavsiye etmem. Gecenin bir yarısı bekçi geldi kovaladı beni :)))))

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      o da onun eğlencesi :)

      Yorumla
    • blackrose6134
      blackrose6134
      +1 yıl

      Eğlencesini seveyim. Tam uykuya dalcaktım uyandırdı i. ne :)

      Yorumla
  • Marw61
    Marw61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 38%
    +1 yıl

    erkek olmadığın için bol keseden sallamak kolay tabi :)

    1
    8 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      iyi ama dediğimi yapan yüzlerce kişi var zaten:)

      Yorumla
    • Marw61
      Marw61
      +1 yıl

      hani nerde sevdıgı ıcın bankta yatan

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      yorumlarda bile cıktı bir kişi:D

      Yorumla
    • Marw61
      Marw61
      +1 yıl

      ben oyle birisine şahit olmadım bayan çok bilmiş burada atıp tutmak kolay sanal ortam adı üstünde :))

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      sonuc olarak ben ilk olurdum o zaman:))

      Yorumla
    • Marw61
      Marw61
      +1 yıl

      halamın bıyığı olsaydı amcam olurdu falan filan :))))

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      neyse sana laf anlatılmaz :)

      Yorumla
    • Marw61
      Marw61
      +1 yıl

      boğaltma beni :)

      Yorumla
  • evgin20
    evgin20 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    erkek olarak dediğini zaten yapıyorum da kız olsam sanırım bir erkekle asla birlikte olmazdım

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      neden:D

      Yorumla
    • evgin20
      evgin20
      +1 yıl

      çekilmez ya böyle sap :) onu geçtim kaynana elti görümce derdi olacaktır büyük ihtimalle, bide cinsellikte sınırı zorlayan tip olma ihtimali fazla. erkek olduğum için fazla mutluyum :)

      Yorumla
  • PollyMolly
    PollyMolly Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Denize donla girerdim bizim gibi dertleri yok onların -_-

    1
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      aynen gece çıkar üstü başı atla bizde öyle mi :D

      Yorumla
  • LittleCatty
    LittleCatty Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    hayat erkeklere guzel bu dunyada :pp kadın olmak zor iş gerçekten...:))

    1
    5 Yorumla
    • scare
      scare
      +1 yıl

      sizin işiniz çok zor

      Yorumla
    • LittleCatty
      LittleCatty
      +1 yıl

      çok büyük seylere maruz kalıyoruz çokkk :))

      Yorumla
    • bluezs
      bluezs
      +1 yıl

      Kadın olmak zormu :) türkiyedemi 24 üne gelince evleniyosun çocuk yapıp bütüngün evdesin sonrada erkek hayatının sonuna kdar çalışıp size bakmak zorunda... hre kadın için demiyorum bunu türkiyedeki kadınların %70 i

      Yorumla
    • LittleCatty
      LittleCatty
      +1 yıl

      olaylara farklı açıdan bakıyoruz sanırım :))

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      aynen öyle hayat erkeklere güzel :D

      Yorumla
  • bjkandahmet
    bjkandahmet Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl
    Diğer konusunda 12,8b cevap paylaştı.

    Ben kız olsam mesela sevgilim başka şehirde ise atlar (la) giderim :D bank (a) da yatarım :P Sonrası... Malum... :((( ortalık... :((( :D

    1
    8 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      hhshhshs komik sey

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      İltifat mı ettin? biraz küfre benzettim ama :( :)) Sahi yaa küfür mü ettin sen :@ :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      haha yok be:D

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      iyi bari yoksaaa... :@ napardım biliyo9n mu? :@ :D :((

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      napardıon karsim ^_^

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Anneme söylerdim oda döfer di seni :@ :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      sankii benim annem yok allam yareppim :@ :D

      Yorumla
    • bjkandahmet
      bjkandahmet
      +1 yıl

      Yaaaa... :( seninde mi annen var? :( leylekler getirmedi miydi seni? :( :D (saka Allah uzun ömürler versin ;) :)

      Yorumla
  • EternumNocturne
    EternumNocturne Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    yapacağım şeyi bilmem ama ayaklarımın resmini çekmezdim :/ Yazık fetişistlere :/ burada çekiyolar sonra kızıncada kızdı oluyo :/

    1
    5 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      ayaklarının fotoğraflarını mı cekiyolar:D:DD

      Yorumla
    • EternumNocturne
      EternumNocturne
      +1 yıl

      Sorma bir sürü kişi gördüm çekip çekip koyuyolar yok neymiş güzelmiymişmiş. Yahu çıplak resmini koy ama ayaklarını koyma işte bin kere diyorum kızıyorum ama yok yine devam. Koymayın işte ben fetişist biriyim bakmadan edemiyorum hayranlık duyuyorum :/ Laftan anlamıyolarki amipler

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      hosuna gidiyosa niye kızıyon:D

      Yorumla
    • EternumNocturne
      EternumNocturne
      +1 yıl

      Ya gidiyoda sonrası nolcak? Rüyama giriyo. Öptüğümü hayal ediyorum ister istemez. Hayranlık duyuyorum işte. Koymasınlar git kıçını başını koy niye ayaklarını koyuyosunki koyma işte. Bide inadına güzel ayakları photoshopta çizsen öyle güzel olmaz. Bide demezmi çirkin ayaklarım diye. Kızıncada kızdı oluyo :/ Zaafım benim işte yapma yalvardığım oldu ya sen ne diyosun birine bildiğin yalvardım koyma artık nolur ne istersen yaparım diye. Bakmadan duramıyorum bakıncada hayran kalıyorum sonra o kişiye mesaj atıyorum sapıkmısın diyo -.- Hayır kıçınıza başınıza ağzı sulanarak abaza gibi bakanlar varken ayaklarına hayranlıkla bakan birimi sapık olyuo :/ Türkiyedeki fantezi düşüncesi sıfır :/

      Yorumla
    • EternumNocturne
      EternumNocturne
      +1 yıl

      Sinirlerim buruştu bak yine -.-

      Yorumla
  • onur5855
    onur5855 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33
    +1 yıl

    kız olsam onla bunla sürterdim la yer içer hesabı kitlerdim adama :D paramda cebimde kalırdı :D ohh valla :D

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      bak içinize oturmuş işte erkekler hesabı öder konusu :D

      Yorumla
    • onur5855
      onur5855
      +1 yıl

      öyle zaten onla takılıyorum etrafına hava atıyor bide hesap mı ötetcek bana :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Erkek olsam geleni geceni yapardım herhalde ya bılmıyorum cok fazla cınsel ıstegım var :S kızlarında tadına bakmak isterdim:D

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      kanki erkek olmana gerek yok bunun icin:DD

      Yorumla
    • ViperStory
      ViperStory
      +1 yıl

      O. o

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ben erkek olsam her yere işerdim =) tek içimde kalan o çünkü... çok kolay yapıyorlar.. çıkar yap çıkar yap oh!

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      aynen ya geçen 7 yaşındaki kuzenimle yolda yürüyoruz dedi ki çişim var dedim ki fermuarın arasından çıkar şurdaki çiçeklere işe kimseye belli etme hahahahha

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      hahaha işte rahatlık ya =) valla önce çekindim bir yazsam mı yazmasammı ama sizcede öyleymiş =) en azından tek değilim

      Yorumla
  • 19slymn12
    19slymn12 Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl
    Diğer konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    O dediğini ben yaptimda bankta uyumadim ya beraber uyuduk ya da arabada tek basima uyudum ;)

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      cok iyi ya ben de yapmak isterdim:)

      Yorumla
    • 19slymn12
      19slymn12
      +1 yıl

      Ooo sen nediosun ya harika bişi 15 saat direksiyon salla ister istemez uyuoaun direk yorgunluktan ;)) sabaha o kadar iyi uyanioaun ki bu bambaska bişi :)

      Yorumla
  • LodosRuzgari
    LodosRuzgari Takip Et
    Xper 4 Yaş: 40
    +1 yıl

    Her kız gibi modayı takip eder sürekli hayatımı bakımla sporla geçirirdim heralde. Eee boş olunca yapacak bişey olmayınca böyle olur.

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      bendensin:D

      Yorumla
    • LodosRuzgari
      LodosRuzgari
      +1 yıl

      Eyw

      Yorumla
  • tobeornottobe
    tobeornottobe Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kız olsam ki insallah ruyada bile olmaz sevdigim kisiyi uzmezdim be :D Hep biz erkekler uzuluyoz sonucta :D

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      kızlar da çok üzülüyor bence:)

      Yorumla
    • tobeornottobe
      tobeornottobe
      +1 yıl

      İki tarafında payını alması doğal tabi :D Ama bence kızlar bu konularda bizden daha güçlüler :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Erkek olsam rahat rahat koşardım. Bıngıl bıngıl sallanan memeler yok oh mis

    2
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      hahahahha ayy aynen ya :DDD

      Yorumla
  • masbi
    masbi Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    ben kız olsam beni sevene en azından iyi davranırdım üzmezdim

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      erkek olup da yapsan bunu harika olur

      Yorumla
    • masbi
      masbi
      +1 yıl

      ben zaten öyle yapıyorumda sevdiğimiz bze böyle yapmıyor sorun orada

      Yorumla
  • NoHashas
    NoHashas Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    Kız olsam herkese gösteririm ama elletmem kadklşada :D

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      senin yerine cogu kız yapıyo hahahhaa

      Yorumla
    • NoHashas
      NoHashas
      +1 yıl

      kakdlkad o da doğru da iştee :P aklıma gelmıyo

      Yorumla
  • haha16
    haha16 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    üniversite filan okumazdım birde hiç hesap ücreti ödenen her yere erkekle giderdim..

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      hahaha erkeklere kitlemeyin günahtır :D

      Yorumla
    • haha16
      haha16
      +1 yıl

      hemcinslerine anlat sen bunu =)

      Yorumla
  • sarılacıvertM
    sarılacıvertM Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    kız olsammm... ya da boşver ne olcam böyle daha iyi :D

    1
    28 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      oldun diyelim ama :d

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      (allal korusun) ne desemki şimdi bilemedim erkeklerin parasını yerdim herhalde :D ama sen öyle yapma sakın :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      yok ya ben sırf sevgilimin parası bitmesin diye çok aç olsam dahi aç değilim aşkım derim o derece :D

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      allah snn gibi biri nasip etsin herkeze ne diyim :D

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      tabi aç olduğu halde aç değilim demicek fazla olur o kadarı :d

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      ya düşün o kadar düşünceliyim:D

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      haha beraber dolaşırken açlıktan bayılırsan görürsün düşünceyi :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      o kadar da değil 1-2 gün boyunca hiç ama hiçbir sey yemezsem o zaman bayılırım anca :D

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      haha ama yinede davranışın pek doğru değil :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      gel biz bulusalım sana neler aldırıyorum bak gör :D

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      fena fikir değil aslında iskenderunda yaşıyor olsaydın olabilirdi :)) en falza ne istiyebilirsinki ev ya da araba dışındakileri alırdım :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      ramazandan sonra arsuzdayım 10 günlüğüne, beklerim:)

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      ciddimisin? :D akraban felan mı var

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      evet babannem orda:D

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      iyimiş :) haavalar sıcak zaten arsuzunda denizi çok güzel davet edersen gelirim neden oolmasın :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      bulurum ya sanki seni:)

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      nerden bulacaksınki iskenderuna inersen ancak ya da numaramı veririm istersen farketmez bana :))

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      özelden at numunu :)) whatsap var nasılsa :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      anca gördüm bunu :D neyse

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      3 gün oldu erken geldin sayılır :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      3 gün de bir sey mi ya:D

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      eee ne dion soruma cevap ver :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      bir sey diyemiyorum:D

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      çekiniyosan felan çekinmene gerek yok alt tarafı geceleri arayıp rahatsız ederim sapıkça mesajlar atarım fotolar yollarım durmadan rahatsız ederim tehdit mesajları yollarım aklıma başka kötülük gelmedi şimdi gelirse yazarım onlarıda :))))))) :)))))))

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      çekinmeme hiç gerek yokmus haklısın hemen veriyorum 05... :D

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      devamınıda yazsan fena olmazdı :D yinede çekiniyosan baskı yok sn bilirsin :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      :D tamam o zaman :)

      Yorumla
    • sarılacıvertM
      sarılacıvertM
      +1 yıl

      özel açıldı artık ahahaa :dd

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben kiz olsam ne kadar yakisikli erkek varsa hepsiyle gunubirlik cikardim, gosterip elletmezdim :D

    2
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      yakışıklı erkekler seni ister miydi peki:)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kicimi basimi acarim bakarlar ya cicili bicili mini eteklerim falan :)

      Yorumla
  • fuocoturco
    fuocoturco Takip Et
    Master Yaş: 40
    +1 yıl

    tabi onu söylemek kolay kız olsam aklımda olan bişey yok belki yemek yapar yerim bide abuk subuk şeyler tabi :)

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      yemek yapıp yemek ha :D

      Yorumla
    • fuocoturco
      fuocoturco
      +1 yıl

      evet bir yemek bide vucudum merak ettiğim :D

      Yorumla
  • hayatdelisi
    hayatdelisi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    otel falan bulsaydın ya :)
    ben erkek olarak ne istiyosam yaptım yapıyorum da
    sevgilim uzakta olsa ona da atlar giderim ama bankta yatmam

    1
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      ben kız halimle bankta yatamam ya şu an o yüzden bankta kalmak nasıl bir şey merak ediyorum ikisini bir arada çıkarmak istedim:)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ben kız olsam düşünemiyorum gögsümde 2 tane ağırlık hep yürürken bile güçlü olmam gerekiyor vay be zor aslında.

    1
    4 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      zor tabi ya doğumu var her ay adeti var :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bu arada ben erkeğim ve ayakta işemiyorum o ne iğrençlik ya ayaklara sıçrıyoo.

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      bence en büyük zevkten mahrum kalıyosun:D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yok yokk sizin sandığınız gibi değil eskiden bende öyle yapıyordum tamam bir rahatlığı var ama çok sıçrıtıyor ya :D:D:Dd
      Günah o sıçramalar kabir de eziyet olarak geri dönecek :d

      Yorumla
  • aLoneFT
    aLoneFT Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Erkekler kız olsa hepsi ağır verici olurdu heralde :D

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      nedir bu verme merakı:(

      Yorumla
    • aLoneFT
      aLoneFT
      +1 yıl

      Tüm erkekleri kullanırdık büyük ihtimalle para için :D verme merakım yok yanlış anlaşılmasın gay değilim ama kız olsam verirdim :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Valla erkek olsam kesinlikle dürüst oluyorum tüm bbegendim kizlarla yatardm :D

    1
    5 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      hahaha aynen ben de öyle cok rahat olurdum :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :D :D

      Yorumla
    • EternumNocturne
      EternumNocturne
      +1 yıl

      :) Kızlarda erkek erkek diye çıldırıyodu sanki

      Yorumla
    • ViperStory
      ViperStory
      +1 yıl

      O kızlar seninle yatar mıydı? :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Sizin gibi odun değilim simdi bile yatiyorum erkek olsam ohooo :D

      Yorumla
  • KolalıCelibonn
    KolalıCelibonn Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    Bütün sorulara cevabım aynı:d Duvara şekilli işerdim

    1
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      duvara adımı ve sevgilimin adını arada kalpli yazardım ^_^

      Yorumla
  • bulamadı
    bulamadı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    göster ama verme felsefesini uygular çook rahat bir hayat sürerdim maddi anlamda :)

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      hahaha bir ben yiyemedim su erkeklerin parasını :D:D

      Yorumla
    • bulamadı
      bulamadı
      +1 yıl

      hahaha lafım bütün kızlara diil bir kısmına zaten :D

      Yorumla
  • Topuksuz
    Topuksuz Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl
    Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Kız olsam lezbiyen olurdum kesin. Kızlar çok güzel ya :p

    1
    4 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      kız olunca güzel gelmiyo ama :D

      Yorumla
    • Topuksuz
      Topuksuz
      +1 yıl

      Valla erkeğim ve güzel geliyo kızlar :p sizi bilemem. Size erkekler de güzel gelmiyo. Nasıl bir çeşitsiniz anlamadım sizi. Kim anladıki zaten

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      hahaha bana erkekler güzel geliyo yok öyle bişey:D

      Yorumla
    • Topuksuz
      Topuksuz
      +1 yıl

      valla gelmeyenler var :) Kadınlara hayır diyemem :p

      Yorumla
  • CarlosJuan
    CarlosJuan Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    kız olsam her kız gibi kezo olurdum o yüzden böyle iyiyim.

    1
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      aramıza bir kezban daha katılırdı olsun:D

      Yorumla
  • arkadaşarıyorum
    arkadaşarıyorum Takip Et
    Xper 2 Yaş: 36
    +1 yıl

    malesef öyle ğeniş bir anne baya ya sahip değilim

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      yanlış anladın yani kız olarak doğsaydın?

      Yorumla
    • arkadaşarıyorum
      arkadaşarıyorum
      +1 yıl

      ben değil sen yanlış anladın sen dedin ya erkek olsam sevgilimin yanına ğider sonra parkta uyurdum bende diyorum bizim ailemiz o kadar geniş değil. ama kız olsaydım * bana ver diyen erkeğe kadın kaç kuruş ediyor. benim amıma para veren erkekler var. o halde niye senle evleneyimm

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bütün erkekleri peşimden koştururdum... canımın istediği ile seks yapardım. güzelliğimle para kazanırdım (mankenlik, sunuculuk, oyunculuk vs.)

    1
    3 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      ya çirkin olursan?

      Yorumla
    • heyavhe
      heyavhe
      +1 yıl

      o zaman g*t gibi ortada kalırdı :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      çirkin olursam hiçbirşey yapmam erkek olurum...

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    kız olsam kızlar tuvaletinde dedikodu yapanları ifşa ederdim..

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      kalmadı öyle kızlar tuvaletinde dedikodular :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      :( tüh bende yapılıyor diye bir heveslendim bir heveslendim kursağımda kaldı.

      Yorumla
  • viraj
    viraj Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 53%
    +1 yıl

    Ben erkek olsam ayakta işerdim.

    2
    3 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      sırf ayakta işemek için bile erkek olunur :D

      Yorumla
    • adrenalin64
      adrenalin64
      +1 yıl

      feminy kullanın sizde www.koskkozmetik.com/feminy-bayan-ayakta-idrar-produktoru-5-ve39li-paket--pmu1275

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      oha hahahah :D

      Yorumla
  • doganmertdokuzlar
    doganmertdokuzlar Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 41%
    +1 yıl

    yok gardaş ben halimden memnunum :DDD

    1
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      hahaha :D

      Yorumla
  • MuhammetOz
    MuhammetOz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 35%
    +1 yıl

    Ben kız olsam, Allah korusun lan :)

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      hahah niye ama :)

      Yorumla
    • MuhammetOz
      MuhammetOz
      +1 yıl

      Niyesi belli yani, hayatta kızlar erkeklere göre bir adım daha geride.

      Yorumla
  • benbircezveyim
    benbircezveyim Takip Et
    Guru Yaş: 42
    +1 yıl
    Diğer konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    direkt söylüyorum yeminle bitch olurdum

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      ben de piç olurdum kanki :D:D

      Yorumla
    • benbircezveyim
      benbircezveyim
      +1 yıl

      :)))) kanki

      Yorumla
  • etkigirl
    etkigirl Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    her ayın eziyeti yok oh miss -_-

    2
    4 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      aynen öyle her ay adet sancısı cekmiyolar:D

      Yorumla
    • etkigirl
      etkigirl
      +1 yıl

      bizimki ölüm resmen o sancı yok mu o sancı -,-

      Yorumla
    • etkigirl
      etkigirl
      +1 yıl

      teşekkür ederim :)

      Yorumla
    • EternumNocturne
      EternumNocturne
      +1 yıl

      Eneee kıyamam :(

      Yorumla
  • kinama
    kinama Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Nerde akşam orda sabah kim ne demiş umrumda olmaz

    1
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      aynen valla ben de erkek olsam tam bir pic olurdum:D

      Yorumla
  • Şeboizm
    Şeboizm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    kiloma daha çok dikkat ederdim

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      fıstık mı olcan başımıza:D

      Yorumla
    • Şeboizm
      Şeboizm
      +1 yıl

      yok be olsa olsa adriana lima olur benden asdfghj :D

      Yorumla
  • eraser
    eraser Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    kız olsam verirdim her gece ,, ohhhh gel keyfim gel

    1
    5 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      kız olunca işler hiç de öyle olmuyor :D

      Yorumla
    • eraser
      eraser
      +1 yıl

      sokaktan birini çağırsan yine işini görürsün, ya biz nabalım :( kız olmak varmış lan

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      kızların öyle ihtiyacı sizin gibi olmadığı için

      Yorumla
    • eraser
      eraser
      +1 yıl

      hahaha, bunu diyen bir kız mı

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      evet

      Yorumla
  • KIMURAU
    KIMURAU Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    kız olsam sana vermezdım :DDD

    1
    9 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      erkek olsan vercen mi ^_^

      Yorumla
    • ViperStory
      ViperStory
      +1 yıl

      Bu bir teklif mi? :D

      Yorumla
    • KIMURAU
      KIMURAU
      +1 yıl

      aman allahım ilk kez bir kız bana teklif etti :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      yok kanki ya ben tam tersi olsun diye şey ettim. s. s :D

      Yorumla
    • KIMURAU
      KIMURAU
      +1 yıl

      tam tersi ne oluyor :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      kız olsam sana vermezdim dedin erkek olsan vercen mi dedim ben de:D

      Yorumla
    • KIMURAU
      KIMURAU
      +1 yıl

      Yalnız şu an hala erkeğim biliyosun değil mi? yani bu isteğin sadece istemene bakar :DD

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      yok kardes sağol:D

      Yorumla
    • KIMURAU
      KIMURAU
      +1 yıl

      aynen bu konusmanın sonucu hayra alamet değil eyw bacım :D

      Yorumla
  • firstlovefeeling
    firstlovefeeling Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    yan gelir yatar g*t büyütürdüm nabcam

    1
    4 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      kızlar aynen sunu yapar yatar yatar yatar şişer şişer şişer spor yapar spor yapar spor yapar sonra yine yatar yatar şişer şişer spor yapar yatar...

      Yorumla
    • firstlovefeeling
      firstlovefeeling
      +1 yıl

      yoo hiç spor yapmayıp öküz gibi yiyip genede kilo almayan kızlar tanıyorum ya vücut bile kendini ye iç yat mantığına ayarlamış be :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      ben yiyince kilo alıyorum bu yüzden de spor şart o kızların da abv çok kıskanıyorum çok:D:D

      Yorumla
    • firstlovefeeling
      firstlovefeeling
      +1 yıl

      bende almıyorum nedense almak istiyorum :)

      Yorumla
  • ckings
    ckings Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    bn kız olsaydım lezbiyen olurdum :)

    1
    3 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      oha yani baban kızmaz mıydı. s. s

      Yorumla
    • ckings
      ckings
      +1 yıl

      benim babam seker gibi adam :

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      aferin sen bana yazma buralarda babanı anlat aferin. s. s

      Yorumla
  • DeFoLu_RuH
    DeFoLu_RuH Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    taş yerinde ağır be :D ben bu halimden mutluyum

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      öylee :)

      Yorumla
    • DeFoLu_RuH
      DeFoLu_RuH
      +1 yıl

      :D:D:D

      Yorumla
  • Esmerboys
    Esmerboys Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl
    Diğer konusunda 483 cevap paylaştı.

    Onunlauyumak varken bank O. o (:

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      babası da bizle uyur hahahaa

      Yorumla
    • Esmerboys
      Esmerboys
      +1 yıl

      geçsin odasina :D :D

      Yorumla
  • EvolutionTR
    EvolutionTR Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    çok bakımlı bir kız olurdum :D

    1
    7 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      simdi cok bakımlı bir erkek misin peki :D

      Yorumla
    • EvolutionTR
      EvolutionTR
      +1 yıl

      kıyaslamak gerekirse ; bir erkeğe göre evet ama bir kıza göre hayır :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      kac yasındasın sen:D

      Yorumla
    • EvolutionTR
      EvolutionTR
      +1 yıl

      18 :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      aa yaşdaş ^_^ daha zamanın var kızlar kadar bakımlı olabilirsin:D

      Yorumla
    • EvolutionTR
      EvolutionTR
      +1 yıl

      fazlası zarar demişler :D

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      öylee:)

      Yorumla
  • húkúmsūz48
    húkúmsūz48 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ula bu kadar zor soru olur mu

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      herkese benden 100

      Yorumla
    • húkúmsūz48
      húkúmsūz48
      +1 yıl

      Hic bir dusunc yok biri varsa solemez :))

      Yorumla
  • buzadammm
    buzadammm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 43
    +1 yıl
    Diğer konusunda 570 cevap paylaştı.

    mahalleyi birbirine katardım

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      çirkef kız cok severim ^_^

      Yorumla
    • buzadammm
      buzadammm
      +1 yıl

      sagol kanka :D

      Yorumla
  • turkeymans05
    turkeymans05 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kiz olsaydim bana verirdim :)))

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      mast yapcan yani hahahha

      Yorumla
    • turkeymans05
      turkeymans05
      +1 yıl

      :PPP

      Yorumla
  • Erensmsn
    Erensmsn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Erkek parasını yerdim :D

    1
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      afiyet olsun:D

      Yorumla
  • juveηtus
    juveηtus Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34
    +1 yıl

    Yok ben kız olmasam daha ıyı

    1
    4 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      o niye:D

      Yorumla
    • juveηtus
      juveηtus
      +1 yıl

      Bılmem aslında ben dogmasaymısım daha ıyıymıs /: (:

      Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      deme öyle ayıp hahaha

      Yorumla
    • juveηtus
      juveηtus
      +1 yıl

      Nıye ayıpmıs (:

      Yorumla
  • warox
    warox Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    neden bankta yatıyorsunki otel var...:)

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      biliyorum ama kız başıma bir bankta kalamam ki erkek olursam kalırım ikisi bir arada çıkartmak istedim:)

      Yorumla
    • warox
      warox
      +1 yıl

      olsun her ikisindede dışarıda kalmamak lazım... ben yatmam mesela hayatta... büyükte konuşmiimde...:)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    önüme gelen kızı :D anladınız siz

    1
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      anladık biz:D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kadın olsam lezbiyen olurdum lan kesin :D

    1
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      emin ol olmazdın hahaha:D

      Yorumla
  • ayn1299
    ayn1299 Takip Et
    Guru Yaş: 46
    +1 yıl

    ben kız olsam erkeklere vermezdim ;)

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      helal olsun sana yeter veren verene :D

      Yorumla
    • ayn1299
      ayn1299
      +1 yıl

      muhteemelen lezbiyen olurdum :)

      Yorumla
  • erkek01907
    erkek01907 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Şükür olsun ki erkek olmuşum :-)

    1
    2 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      öyle ya cekilir gibi değil:)

      Yorumla
    • erkek01907
      erkek01907
      +1 yıl

      Bilmem artık :-) şükür yani

      Yorumla
  • eylulerez_
    eylulerez_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    erkek olsam asker olurdum

    1
    1 Yorumla
    • sicakcikolata61
      sicakcikolata61
      +1 yıl

      simdi de olabilirsin istersen? :)

      Yorumla
  • Devamını Gör (21)
Devamını Gör(66)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Diğer > Sorular > Ben erkek olsam/ben kız olsam şunu yapardım dediğiniz şeyler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kızlar erkek olsam, erkekler kız olsam kesin şunu yapardım dediğiniz şey ne? 4 cevap verildi
Kızlar bir günlüğüne erkek olsaydınız ne yapardınız? Erkekler Bir günlüğüne kız olsaydınız ne... 4 cevap verildi
Bir kız size haşim erkeğim olurmusun dese ne dersiniz? 24 cevap verildi
Kadın / Erkek olsaydım kesin şunu yapardım dediğiniz bir şey var mı? 6 cevap verildi
Kızlar, Bir günlüğüne erkek olsaydınız ne yapardınız? 14 cevap verildi
Kızlara sorum erkek olsanız ne yapardınız? 18 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨