Turist kadınlar birlikte olmak istiyormuş onunla. Sizce doğru mu söylüyor?

Erkek arkadasimla yeni cikmaya basladik. 5 yildizli bir otelde halkla iliskiler sorumlusu. Otelin tum subelerine de o bakiyormus. Ben ona pek guvenmiyordum o kadinlara bakmadigini iradeli oldugunu soyledi.Kadinlar oda ya da otelden sikayetlerini gostermek icin cagirip genelde uygunsuz vaziyette karsiliyorlarmis da o iyi aksamlar iyi gunler falan deyip kapiyi kapatip cikiyormus.
atiyo mu sizce? Bir erkek hayir diyebilirmi?
Turist kadınlar birlikte olmak istiyormuş onunla. Sizce doğru mu söylüyor?
Cevapla