Ya of konuşacağım hiç bir kız kalmadı çok sıkıcı ne yapcam?

Arkadaşlar ya sevgilimin ailesi neti kapattırdı teli de yok konuşamıyoruz.Diğer sevgilimden de ayrılalı 1 ay oluyor, sevdiğim kızın ise bu sevgilimden de den de 2.sevgilimden de ayrı bir kız işte hesabı donuk numarasını da değiştirmiş ya off ne yapcam ben konuşacak hiç bir kız yok.Ama geçen yaz daha kötüydü durumum hiç sevgilim olmamıştı ama bu sene ise 2 tane sevgilim oldu ama birinden ayrıldım diğeri de neti kapattırdı ayrı şehirlerdeyiz.
Ya of konuşacağım hiç bir kız kalmadı çok sıkıcı ne yapcam?
Cevapla