Elleri arkadan bağlayarak yürüyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Arkadaşlar ben de de çok fena alışkanlıktır bu.. Ara sıra kızlı erkekli başka insanlarda da görüyorum. siz ne düşünüyorsunuz. Kıstasımız güzel ve yakışıklı olmaları olsun da akıl kırolara kaymasın.
Elleri arkadan bağlayarak yürüyen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla