İnsan ırkını ve dünyayı yok etmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
Soru açık, Nasıl yapabilirim
Soru açık, Nasıl yapabilirim
Uzun süre önce yazmışsın kimse sana katılmamış eger Ciddiysen konuşalım bir süredir bu konuda araştırma yapan birisiyim dünyayı yok etmeyi geçtim insan ırkını yok etmek kolay bir iş değil
Öncelikle biyoloji, kimya'da bilgi sahibi olman gerekli başlamadıysan yazıyı gördüğün an başlamanı istiyorum,
İnsan ırkını yok etmeye gelince kesin olmasada en iyi çözüm biyolojik yokoluşa neden olabiliriz elimizden gelecek tek şey bu asıl sorun burada başlıyor ne yapmalıyız öylesine bir veba olmalıki insanlar hiçbir şekilde yaz kız kurtulmasın
Bana mesaj at detayları konuşalım uluslararası Topluluk kurmaya çalıştım maalesef başarılı olamadım dünyada azınlıgız
Soruyu soran arkadasa da aynı yorumu yazdım. Aydı kafadayız Mesaj gonderemiyorum. Sizinle görüşmek isterim abi.
Tek bir kişinin dünyayı yok etmesi pek mümkün değil, süreç içerisinde belki. Fakat insanlığı yok etmek için bilim ve daha çok doğa bilimleri (fizik, biyoloji, kimya, viroloji vb.) ile uğraşmalı ve çok başarılı olmalısın. :)
Yok mu şurada benim gibi düşünen bir kaç baba yiğit.
Aynı kafadayız kardeşim. Senle görüşmek isterim harbi
Aynı kafadayız kardeşim. Dünya da her saniye o kadar masum akıl almaz ve uzun vadeli işkence çekiyor ki... Bu dünya merhametli insanların cehennemi. Ve "yanlızca başkalarına adanmış bir hayat yaşanmaya değerdir " (einstein) mesaj gonderemiyorum. Sana güzel cevap yazan abiye de yorum yazdım. Bizim gibi insanlar birlik olmalı. Görüşmek isterim kardesim
Bende küçükken dünyayı kurtaracağımı sanıyordum skjssj büyüyünce geçer
Hala yapabilirsin aslinda
Ee senin hayalin olduguna gore bir zamnlar dusuyomus hla dusuyosa yapabilirsin
Küçükken bende kurtarmak isterdim, artık yok etmek istiyorum insan ırkını tamamen, kurtaramayacağını düşünüyorsan gel bana katıl bari yok edelim
Ben başarana kadar hayallerini gerçekleştir o zaman
Makyajsa yapmak istediğin yetişir
Cevap
2Cevap
Anti-natalizm felsefesini benimseyerek işe başlayabilirsin.
Tam olarak düşünce tarzım antinatalizm
Harika. ✊🏼
Anti-natalizm tek başına yetmiyor , dünya hayvan gibi üreyen aptal yaratıklarla dolu, önce onları yok etmek gerekli ya da kısırlaştırmak üremelerini engellemek
Hitler bile yapamadı knk
Hitlerin olayı farklı, o piyondu kuklaydı bizim güzel bir amacımız var insanlığı yok etmek gibi
Dua et meteor dussun.
Sadece insan ırkını yok etsem de yeter, Dünya kalabilir
Kendinden basla evvel.
Emin olmam için en sona kendimi bırakacam, insan oğluna güven olmaz
Yine birileri aşırı bilim kurgu izlemiş dkdkdmrk
Hep kötü adamları tutmuşumdur :)
Uzaylılar ile güçlerinizi birleştirmeniz lazım
Uzaylıların insan ırkını yok etmek gibi bir düşüncesi olacağını zannetmem, insan ırkını tanıyan yok etmek ister
Yok etmeye kendinden başla
Emin olmam gerek bu yüzden kendimi en sona bırakacağım
Fazla film izleme
Mal mısınız?
Evet
Dua etcen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?