Arkadaş bıkmadınız mı boy kilo muhabbetinden? nedir bu kızların 160 ım çok kafama takıyorum hastalığı. Maximum 10 cm daha uzun olcaktın o da olmamış işte 10 cm ile dünyayı mı kurtarıcaksınz anlamadım ki. Keşke soru kategorisinde mallık falan olsaymış..
Cevabın nedir?
Cevapla
dostum sen ununu elemiş ipini asmış birisin yani 1.85 sin 1.60 kızlar için problem gözükmesede benim için 1.70 problem 10 cm daha uzun olsaydım belki dünyayı kurtaramıcaktım ama kendi dünyamı kurtaracaktım anlatabiliyonmu 10 cm uzamak için canımı riske atarım çok ciddiyim haline şükret başakasıyla dalga geçme emi yavrucum
04 Yorumla
Soran+1 yılDostum sen çok yanlış gelmişin. Öncelikle dalga diildi o durum tespitiydi. Sonralıkla bu canımı veririm vermem durumu da değer yargılarıyla alakalı bişi.
- +1 yıl
yok yani benim için öyle kıslar için şu lafa sinir oluyorum ne demek 10 cm daha uzun olsan ne olcaktı bana tedavi yapan doktorumda dedi bunu boğazına yapıştım kadının ayıp bişey ya ne demek yani 10 cm uzun olsan kardeşim geçtim 10 cm ini 5 cm daha uzun olmak için kendim den neleri verirdim senin haberin var mı boyun uzunsa Allah ına şükret git başkasına at havanı Allah Allah ya 10 cm daha uzun olsan ne olcak gece gece adamı sinir etmeyin
Soran+1 yılGardaş dediğimi okumuyosun ki sen. Bildiğin gibi takılmaya devam..
En İyi Cevaplar
192'yim bende. İyi mi desem kötü mü desem bilemedim. Yararı da var zararı da yani. 47 numara giyiyorum anasını satayım ayakkabı yok. L giyiyorum normalde alıyorum boy kısa geliyor. XL alıyorum vücudu hantal gösteriyor. XXL bakıyorum çuval gibi oluyor. Diyeceğim o ki ideal erkek boyu 1.80'dir.
00 Yorumla
- Diğer konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılkeske soru kategorisinde mallik falan olsaymis sozune benden 100 like. Ama trolluk de olmali bence. Hani bilelim de ona gore makaramizi yapalim biz de.
11 Yorumla
Soran+1 yılOo bide alt metin mi söylücez millete..
Gizli Üye(30-35)+1 yılOha süper bir boy
013 Yorumla
Soran+1 yılOha teşekkür ederim..
Cevap sahibi+1 yılAy sen bizi trolledin mi ya :D hiç acıklamayı okumadım
Soran+1 yılYok ya cidden 186 yım hala oha süper bir boy yani..:D
Cevap sahibi+1 yılHaa peki o zaman :D bende 168:(
Soran+1 yılMerhaba 168, aramızdaki uyumu, ahengi, simetriyi farkettiğini düşünüyorum..:D
Cevap sahibi+1 yılTabi canım farkettim ondan yazdım zaten.
Soran+1 yılAslansın kaplansın biliyosn dimi..
Cevap sahibi+1 yılBiliyorum :D
Cevap sahibi+1 yılYaaaa çok çok sağol:))))
Soran+1 yılAhah..:D bu kadar sevineceğini bilseydim önceden seçerdim.
Cevap sahibi+1 yılTabi sevinirim ya cok mutlu oldum :D
Soran+1 yıltamam canım sakin ol geçti..:D
Cevap sahibi+1 yıl:DDD
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
20
Cevap
17Cevap
+1 yılsazanlar belli oluyo.sadece başlıga bakıp cevap veren arkadaşlar.
22 Yorumla
Soran+1 yılAdamsın lan.
- +1 yıl
o yokken biz vardık :)
+1 yılSen 1.86 oldun da dünyayı mı kurtardın yani anlayamadım? İçerik bakımından haklı olsan da ifade edişini doğru bulmadım.
23 Yorumla- +1 yıl
Seviyesizsin.
Soran+1 yıl186 ydı halbuki..
- +1 yıl
Böyle gizli soracak kadar cesaretsiz olup, delikanlı ayaklarına yatıyosunuz ya çok gülüyorum.
20 25 cm fark iyidir bence hem hatun dediğin ufak tefek olcak :D yani 165-170 arası sana gider
220 Yorumla
Soran+1 yılHep beni düşünen bu halini çok seviyorum..:Pp
Soran+1 yılAşkolsn tanımadın mı beni..
Soran+1 yılAhmet mehmet ne fark edicek ki? :S bide bunu erkekliğe delikanlılığa bağlayanlar var benim kafa o kısmına ermedi.
Soran+1 yılDelikanlı olsan gizli sormazdın durumu işte..istersen adresimi verim yani..:D nasıl bir bağ kuruluyor bu erkeklik olayıyla onu anlayamadım.
Soran+1 yılGizliden çıkma gibi bir olay varsa çıkabilrm hiç problem diil. Ama böyle atarlı gençlerin gazına gelmiş gibi oluyoruz o zamanda o zoruma gidiyor..:D
Soran+1 yılNedir bunun prosedürü? :D kendimi çok yaşlı hissettirdin şimdi..:D
Soran+1 yılAaa valla biliyosun sen bu işi..:D
Soran+1 yılAhmet mehmet nasıl istersen..:D yani bide her soruda farklı biri oluyorum o yüzden bağlayıcı bir tarafı yok gibi geliyo bana ismin..;)
Soran+1 yılBak bide mesela gizlilik olayı kalkınca tüm merakın ilgin de kayboldu farkettiysen..:D işte bınlar acayip şeyler..:D
Soran+1 yılNasıl yani görüşmek mi istiyosun üstüme iyilik sağlık..:Pp :D
+1 yılbaşlatma kızların şarap çanagına
kızlar ne istediklerini biliyorlarmı?
benim boyum 1.70
dünya umurumda değil anasını satim.21 Yorumla- +1 yıl
:D panpa ismini görmesem supremenin kısa modeli diyecektim :) haklısın ama +1
Bu fiziksel özellikler boş :D tamam güzel, yakışıklı olmak gerekir bakım gerekir ama bu derecelik takıntı çok saçma :D
00 Yorumla
+1 yılİdeal diyen var * görende sancak polonyada 1.90lıkların arasında yaşıyo. 1.70 im hiç z.kimde bile değil beğenmeyen sktr olup gidebilir yani :D
00 YorumlaDiğer konusunda 300 cevap paylaştı. önemli olan boy değil işlev diye ne güzel bir söz söylemişler ama anlayabilene :)
00 Yorumlasorunun içeriğini okumadan cevaplayanları sende kulaklarından tutup tavana asmak istemiyormusun?
01 Yorumla
Soran+1 yılKıyamam..
haklısın. 10 cm uzun olsa dunyayımı kurtarcak. o değilde soruyu okumadan cevap yazıyolar başşlıga göre
00 Yorumla
+1 yılboy biz kızlar için çok önemli kısaysan git intihar et.
011 Yorumla- +1 yıl
Sizde okuyonuz işte :D
- +1 yıl
yaşamayın siz hiç.
- +1 yıl
Nasıl aldılar ki okula acaba :)
- +1 yıl
selam nehir 195im basmışım aminoasidi taş gibiyim falan filan inter milannn
- +1 yıl
hadi uzayın.
- +1 yıl
Yok cidden nasıl okula girebildin anlamadım :D
Soran+1 yılSelam nehir çok tatlısın, tanışalım mı? Bu ne lan neden bu kadar revaçtasın sen?
- +1 yıl
ne okulu ya.
- +1 yıl
Öğrenci yazmışsın ya :)
- +1 yıl
eee ne alaka.
- +1 yıl
Ya okul dediğin şeyin biraz prensibi olucak onun için dedim :) Gerizekalı insan okula mı alınır :)
önemli olan boyu değil işlevi demek en mantıklısı :D
10 YorumlaÇok kısasın bence olmamış.Şaka şaka haklısın.Ama etkisi var hayata şimdi.
00 YorumlaKız arkadaşına göre değişir bunu güzelliği
05 Yorumla
Soran+1 yılEfendim?
Soran+1 yılYalnız diilsin..:)
Soran+1 yılAlgıda seçicilik işte.
+1 yılUzun boy her zaman iyidir iyii
038 Yorumla
Soran+1 yılHakkat mi ya..herkes iyi falan dedi bir gaza geldim bak şimdi. Kaldırımda falan yol vermesem olur mu yani insanlara? Uzun boyluyum sonuçta.
- +1 yıl
Kaldirimda yol vermekle ne alaka bu? O insanın nazikligine bakar. :)
Soran+1 yılAa doğru didin bak şimdi. Ama bu konuda boyla doğru orantılı diyolla..
- +1 yıl
Boyun uzunsa daha mı kaba oluyosun :) şahsen uzun boylu erkekler daha dikkat çekici benm için. *kibar olnak koşuluyla :)*
Soran+1 yılYok ne kadar uzunsa o kadar tercih ediliyomuş ya ee öleyse kibardır heralde bu gençler diye bir çıkarımda bulunduydum ben..
- +1 yıl
Peki bakalım :) uzunsan buraz da nazik ol tanamdr :)
Soran+1 yılBöyle bir nick kullanınca insan, hep hayal kırıklığına uğratası gelir karşıdakinin..:D tamam olurum diyip olmasam mı napsam..:D
- +1 yıl
Ask olsun yaa :((
Soran+1 yılKoşullandırdın beni ama..:D
- +1 yıl
Ne yaptım da koşullandn merak ettm bak smdii
Soran+1 yılDissappointedsın sen sana beklediğin bişi yapmak doğru olmaz ki..beklediğin şeylerin hiç olmaması lazım gibi geldi bana..:D
- +1 yıl
O zaman senin nazik olmanı beklemiyorum aksine kaba ol :D
Soran+1 yılOf beni çok acayip ikilemlerde bırakıyosun ama sen..:D koç burcuyum ben..:)
- +1 yıl
Eee ya i :D burclara ilgim yok benm :D
Soran+1 yılBende kendimi bilirim aslında bi..:) denilenin aksini yapmak gibi bir eğilimim var anlamadım gitti.
- +1 yıl
Bunu herkese söyleme :) zittibi isterler bir bakmissin kölesi olmussun :D
Soran+1 yılOo onun olmayacağına eminim o sebeple skntı olmuyor..:)
- +1 yıl
Nasıl emin oluyosn :)
Soran+1 yılKendimi biliyorm..:)
- +1 yıl
Bende seni biliyorm artk :D
Soran+1 yılNasıl bilirdiniz? :D
- +1 yıl
Sanki öteki tarafa gittin manyak :D hmmm. Uyuz bilirim :)
Soran+1 yılResmiyeti seviyorum..:D aslnda biraz manik dönemime denk geldin ondan öyle oldu galiba..çok eğlenceliymiş bu soru sorma işi..:D
- +1 yıl
Bende cok eğleniyorm :D manik dönem nedir ya :D
Soran+1 yılBaya millete sardım uyumadan önce saçma sapan muhabbetler ettim baksana, bildiğin saçmaladım yani..:) öyle biraz enerjim vardı onu da attım işte..:)
- +1 yıl
Iyi yaptın iyi aferin :)
Soran+1 yılDimi teşekkür ederim..:) ee nbr?
- +1 yıl
Iyi aynı monoton. Senden nbr
Soran+1 yılNe monoton, napıyosun ki?
- +1 yıl
Okul ev ders ev işleri :D
Soran+1 yılOkul? Bölüm?
- +1 yıl
Uni. Mimarlık. Sen naslsn diye sormuştum
Soran+1 yılİç güveysinden hallice..hangi üni? Bide mimarlar biraz sıyırmış oluyor diyolla, var mı aslı? :)
Soran+1 yılBu biraz özel mesaj gibi olmş ya..:D hangi şehir diyeyim bari?
- +1 yıl
Mühendisler kadar değil :) ahaha evet oyle olmuş birazck ve ben burada söylemek istemem. Sır :)
Soran+1 yılAa şehiri öğrensem bari..:)
- +1 yıl
Mmm burada söylemem :)
Soran+1 yılMsjım gelmiştir umarım..:)
+1 yılo 6 santim için sana özenirdim yani iyidir
00 Yorumlatamamen tepkimidir aga şimdi bu.
010 Yorumla
Soran+1 yılBoyum iyiymiş ya lan..:D
Soran+1 yılReklam olsa açar gösterirdim ya merak etme..:)
Soran+1 yılHe ya bende onu farkettim.. Çağın hastalığı dostum, okumuyoruz..
Soran+1 yılAzınlık dostum bunlar. Mübadeleyle hallolurlar..
Soran+1 yılBende çerkezim lan öyle deme..:D bizde azınlığız yani..
Soran+1 yılKendini iyi hissetmeni istedim dostum ya yalnız diilsin bende azınlığım gazıydı o..:D
olmaz cüce kalırım -,-
00 YorumlaFena değil ama benim için kısa biraz :P
017 Yorumla
Soran+1 yılBu 01 adana 01 mi?
Soran+1 yılHmm bir sayı numaralı ecem 01 i o zaman galiba..boy kaç?
Soran+1 yılSize kaç lazımdı? :)
Soran+1 yılTeorikte 4 cm fark var gibi görünsede pratikte aynılar benden demesi. Yani özetle benim seni "tavladığımı" varsayarsak 4 cmin gözünde olmayacağına o kadar eminim ki..:)
Soran+1 yılSeviyosan git konuş bence..;)
Soran+1 yılİyide sevmen için önce bakman gerekmiyomu orda bir mantık hatası oldu bak..
Soran+1 yılEe o zamanda186 yı sevme ihtimalin kalmadı..:S kendimi feda ettim bak senin için..:Pp
Soran+1 yılBişi yok geçti geçti..:)
Soran+1 yılŞimdi çömel olduğun yerde bişi yapmadan biraz koklar giderim ben..:D
Diğer konusunda 9,4b cevap paylaştı. 4 cm kısasın benden üstad :D
02 Yorumla
Soran+1 yılAdamsın kardo..bende çok kafama takıyorum işte o 4 cm i..:)
Mükemmel.
01 Yorumla
Soran+1 yılNedense bir sana teşekkür etme gereği duydum..teşekkürler..
Diğer konusunda 4,2b cevap paylaştı. ideal
00 Yorumla- Diğer konusunda 342 cevap paylaştı.
+1 yılcok kisa :D
00 Yorumla Super daha ne olsun
00 Yorumla
+1 yılideal
00 Yorumlaiyi.
00 Yorumlatam olarak ideal
07 Yorumla
Soran+1 yılTam olarak mı? Sana güvenebilr miym?
Soran+1 yılKomplex yapan kadın kısmısı mı?
Soran+1 yılAz önceki cümlenle beni çok farklı duygulara sürükledin ya nedense anatemasını pek çözemedim..:S
Soran+1 yılEe basitmiş bu ya..
İyi işde negüzel
00 Yorumla- Diğer konusunda 7,5b cevap paylaştı.
+1 yılbence gayet normal
00 Yorumla
+1 yıl1.86 normaldir.
10 YorumlaCakzel
00 Yorumlayerindeee
00 Yorumlaiyidir
00 Yorumladevasa:)))
01 Yorumla
Soran+1 yılOha acayip onore oldum..:D
Gizli Üye(36-45)+1 yılboyun iiii
00 Yorumla
+1 yılİyi
.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılideall
00 YorumlaDiğer konusunda 9,5b cevap paylaştı. 183 de ben :D
10 Yorumla
Devamını Gör(22)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar