Erkekler toplaşın.. Bir kız erkeği sıkmamak için fazla mesaj atmıyor, erkek kızıyorsa seviyor mudur?

Kız erkeği sıkıp, denetliyormuş gibi görünmemek için mesaj atmıyor. Bunaltıp, kaçırtmamak için. Ama yani erkek atmadıkça atmıyor neredeyse genelde. Erkek ise buna sürekli kızıyor. Hiç atmıyorsun ki insan bir tane de olsa yazar diyor ve o da az atmaya geri çekilmeye başlıyor, soğuk davranıyor. Böyle diyen bir erkek gerçekten o kıza bişey hissediyor mudur? Yani kızıyorsa mesaj atmadığı için ilgi bekliyorsa cidden üzülüyor mudur? Çünkü kız hem çocuğun onu sevdiğinden emin olmak istiyor, hem de kezban gibi sıkmak istemiyor.
Erkekler toplaşın.. Bir kız erkeği sıkmamak için fazla mesaj atmıyor, erkek kızıyorsa seviyor mudur?
Cevapla