Acil kombi ile arizam var ECA burda hava soğuk hep f7 arızası var hafta sonu diye kaldık bilen varsa yazabilir mi?

Su dolduğu halde f7 veriyor reset ise düğmesi yok ne yapmalıyım ECA markası kullanan bilen varsa lütfen yardımcı olsun duş alcam mk
Güncellemeler
+1 yıl
Ben problem yaşadım kimse yaşamasın kombiciye para vermek zorunda kalmayın diye diyorum kombinin hava ve su basıncı olan iki vana var kalorifer tarafında o vanalardan biri kapalı olabilir Bodrum'a su gidiyomuş gelen su onu açın tmamdir bebeklerim🇹🇷
Acil kombi ile arizam var ECA burda hava soğuk hep f7 arızası var hafta sonu diye kaldık bilen varsa yazabilir mi?
Cevapla