Kız ismi aranıyor! Teyzesinin bir tanesi gelecek yakında. Prosedüre uygun olsun diye: İsmi ne olsun?

Sevgili ablacigim benden burada degisik ve fazla duyulmamis kiz isimleri sorusturmami rica etti. Kendisini kirmim dedim. Iki isim takmak istiyor. Ha bir de anlami da sacma sapan olmazsa iyi olur. Zira sevgili ablam cok hassas bu tür konularda.

Fikri olan var mi?

Simdiden tesekkürler herkese. Öpüldünüz muahhh.
Kız ismi aranıyor! Teyzesinin bir tanesi gelecek yakında. Prosedüre uygun olsun diye: İsmi ne olsun?
Cevapla