Tab okumak mı nota okumak mı?

Merhaba.Klasik gitar çalmaya başladım son 1 aydır.Ayrıca solfej dersleri alıyorum nota öğreniyorum.Ancak tab okumak daha kolaylık sağlıyormuş diyorlar, doğru mu? Aralarında ki fark nedir?
Tab okumak mı nota okumak mı?
Cevapla