Hiç sevgiliniz olmadığı için, bana yapılan gibi , linç yiyor musunuz:) ?

Ben yiyorum, fazla kibirliymişim, kimseyi beğenemzmişim, falan filan:))
Hiç sevgiliniz olmadığı için, bana yapılan gibi , linç yiyor musunuz:) ?
Cevapla