Arkadaşım azdı da ondan yaniiiii .s.s..?

Gecenlerde bir capse denk geldim cocuk diyoki beni neden ekledin kiz da diyoki arkadasim azdi :D cocuk da diyo ki 9zmn arkadasin yazsaydi diyo kizda : ya oyle degil.s..s.s bu yaziya denk gelen var mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Soru kaldirildi diye gicikligina bidaha sordum baska bir amacim yok daha onceden denk gelenler de sorudan cikabilir onuda mi ben diyim?
Arkadaşım azdı da ondan yaniiiii .s.s..?
Cevapla