alıstım artık 9da 10da uyanmaya ıse baslarsam 6da uyanıcam zorlamı bu benı
ama bır yandan para kazanmanın sevıncı var
ne dersınız alısabılırmıyım?
ama bır yandan para kazanmanın sevıncı var
ne dersınız alısabılırmıyım?
Dön dolaş aynıdır. ilkokulda ortaokulda lisede cogu yıllar sabahın köründe kalkarsın
Ayrıca üniversite de de sabahın köründe ders vardır. 5 yıl boyunca simdi hicbir sabah kalkıp 8 de derse girmedim deme bana
ayrıca iş yerine yakın yere tasın ya da iş yeri bul sana yakın 6 da kalkmazsın
ama şu var hayat böyle istanbuldaysan yalan bir hayatın olur ve 6 da kalkarsın aksam trafiginde de dönersin. sosyal hayat zamanla seni dıslar
işbaşı 7 mi aksam da 7 ?
ne garip iş
oku oku 12 saat boyunca calış sacma
ne işi bu böyle? 12 saat mi olur mus bosa okumussun ne diyim
yok onu demiyorum kacta iş bası? kacta cıkıyorsun 6 da kalkıyorum diyorsun ya
7den 7 ye mi?
yoksa9-6 mı ondan bahsediyorum
dadılık mı işin. kreşte calışıyorsun yani
Senin için söylemiyorum ama çalışmayan hatunla işim olmaz. Çalışmayan hatun kişi bence maldır. Ben evimde bir kopek besliyorum mesela. Birde kadın besleyemem. birey olmak için üretmek gerekir. Erkeğin yemek, çamaşır, temizlik, seks vb ihtiyaçlarını karşılayacaksa sadece, köledir. Kadınlar bu söylediklerimi hakaret olarak algılamayınız lütfen, zira kadınların "birey" olduklarının ve en az erkek kadar, toplumda ekonomik, sosyal vb özgürlükleri olması gerektiğinin ve isterlerse bu özgürlükleri kendilerinin yaratabileceğinin bilincindeyim.
bu arada çalışmak insanı yormaz, her sabah erken kalkmak, günü heba etmeden yaşamak, yaşarken üretmek, iyidir. Yeni işinde başarılar.
Kadınlar için kendi ayakları üzerinde durmak, kendi parasını kazanmak her zaman pozitif duygular sağlar.Bence alışırsın
E ona da alışırsın bir kaç gün içerisinde akşamları erkenden rezene, papatya falan karıştırıp yatarsan kolay uyur erken kalkarsın..
Ben yaklaşık 15 yıldır kendi işimi yapıyorum bazen çok erken saatlerde Turne için falan yola çıkmak gerekiyor zorlanıyorum ama yöntemim bu.
Rica ederim ;)
Cevap
15Cevap
alisirsin ben bir hafta zorlanmistim simdi saat 5.5 ta uyaniyrum:)
alistim alistim bir hafta zorlandim sadece:) hayirli olsun
maasi alinca insan dahada iyi oluyo :)
çalışmak kimseden medet ummamak gibisi yok alışırsın merak etme kaymağını da yiyecen elbet:D
21 gündür insanın birşeye alışma süresi. Taş çatlasın 1 ay zorlanırsın sonra rahatsın
zor oluyor evet
ilk 1 hafta zorlanırsın.. başka başla
Alışırsın yaa insan nelere alışıyor
hayırlı olsun alışırsın ilk zamanlar zorlar sonra sorun kalmaz :)
ordmaısın benı takip edermisin yazamıyorum sana mesaj rica
Bisi olmazz.. bir kac gunde rutine baglarsin..
zengin bir koca bul çalışma
para tatlıdır alışırsın.
çalış çalış çalışmak iyidir hanımlar çalışsın
alışcak bünyen elbet
sen ayvayı yemişsin yanındada meyve suyu :D
Zamanla alışırsın.
evlensene ne çalısıyon o zaman part time
evlisin yani yorulmuyon mu :D
:DD
yaramaz seni
alısırsın
sitede şu an en gereksiz soru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?