Sürücü kursuna, otomatik ya da manuel ehliyet istiyorum diye belirtmeye gerek var mı?

Kursa kayıt oldum, dersler başladı. B ehliyet alacağım , ama ben otomatik ya da manuel diye belirtmedim. Bunu hangi aşamada söylicem? Ve otomatik ehliyet alan birisine sadece otomatik araba kullanması mı öğretiliyo?
Güncellemeler
+1 yıl
Sürücü kursuna, otomatik ya da manuel ehliyet istiyorum diye belirtmeye gerek var mı?
Cevapla