E sınav olmadan, direksiyon dersi almak saçma değil mi? ↗
Sürücü kursuna, otomatik ya da manuel ehliyet istiyorum diye belirtmeye gerek var mı?
E sınav olmadan, direksiyon dersi almak saçma değil mi? ↗
Hayır ya kayıt yaptırırken sorması gerekiyordu sormadıysa sen git bir konuş. Tercihin ne bilmiyorum ama oto alırsan manuel kullanman yasak. Manuel ehliyet alırsan oto kullanabilirsin yasak değil. Neyse sen git bir konus derim.
Peki otomatik ehliyet alacak birine, sadece otomatik araba kullanması mı öğretilir
Evet manuel öğretilmez
Yani manuel kaydı yaptırman daha kârlı manuel öğrenirsen otomatiği çok daha rahat kullanırsın ama otomatik öğrenirsen manuel kullanamazsın
Evet ben manuel istiyorum ama otomatik diye kaydetmelerinden korktum 😔
Belli olmaz gidince sor
Evet, önüne birkaç yerde çıkacak bu seçenek, belirtmen gerek.
Ne zaman çıkar
Ehliyet için sağlık raporu alırken seçenekler sunacaklar orda vardı sanırım, kursa kaydolurken de sorarlar, direksiyon derslerine geçeceğin zaman da belki.
B ehliyet diye kaydoldum ama otomatik ya da manuel diye belirtmedim
Gidip söyle ama genelde manuel aldıkları için manuel yazmışlardır, otomatik mi istiyorsun?
Peki otomatik ehliyet alacak birine, sadece otomatik araba kullanması mı öğretilirHayır manuel istiyorum.
Evet, otomatik alacak birine sadece otomatik vitesli araba öğretilir.
Manuel alacaksan işin kolay, otomatik de kullanırsın basit zaten.
Evet bende manuel istiyorum ama korkuyorum kurs otomatik diye mi kayıt etti acaba 😔
Git sor onu geç olmadan, direksiyon dersleri başlamadan.
Daha yazılı sınav olmadı 😔
Tamam sakin ol sadece git konuş, resmiyette bir şey yok daha.
Resmiyette ne zaman oluyor
Onlar soruyor bu konuda bilgi veriyorlar zaten kayıt yaparken
Kayıt yaparken sormadılar
Teşekkürler
Peki otomatik ehliyet alacak birine, sadece otomatik araba kullanması mı öğretilir
Cevap
6Cevap
Kanka geç olmadan söyle onlar sana Manuel yazdı sanırım 😀
Manuel istiyorum zaten
söyleme boşver daha iyi hem manuel kullanırsuın hem otomatik ben öyle yapmıştım
Sanada sormamışlar mıydı
sormamışlardı 2018 de almıştım ben
Teşekkür ederim içimi rahatlattın ama kaydı babam yapmıştı o yüzden korkuyorum ya , kurs ya otomatik diye kayıt ettiyse beni 😔
işte o zaman sıkıntı :D :( :( sorsana babana
Sordum da anlamadım ne dediğini
hm anladım artık şansına
Başta demen lazımdı ama
Sormadılar ki b diye söyledim
Belirtmek zorundasın. Onlar nasıl sormadı ilginç.
Evet sormadılar, otomatik alan birisi sadece otomatik araba kullanmasını mı biliyo
Pardon. yani sadece otomatik araba kullanmasını mı öğretiyorlar
Evet sadece otomatik araba ile eğitim göreceksin.
Yok ben manuel istiyorum
O zaman onunla :))
Teşekkürler
otomatik aldın zaman manuel düz kulanamazsın
Otomatik ehliyet isteyen birine sadece otomatik araba kullanması mı öğretiliyo
otomatik ögretiyor kursu
Yani sadece otomatik öğretilir dimi
evet.
Hayır yok
Peki otomatik ehliyet alacak birine, sadece otomatik araba kullanması mı öğretilir
Otomatik alırsan otomatik ögretilir ama
Manuel süremezsin
Teşekkürler
Rica ederim
Yarın git söyle
Gerek var mı ki acaba sormadılar hiç
Ya ben b ehliyete kaydoldum
Peki otomatik ehliyet alacak birine, sadece otomatik araba kullanması mı öğretilir
Teşekkürler
Hayır farketmez.
Nasıl yani
Ehliyet alınca manuel de otomatik de kullanabilirsin
Ben manuel ya da otomatik istiyorum diye belirtmedim ki kursa. Peki otomatik ehliyet alacak birine, sadece otomatik araba kullanması mı öğretilir
Söylememen daha iyi. Manuel alırsan ikisini de kullanırsın işte.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar