Kartepe ilçesi diyorum, kayak merkezi değil.
Kartepe ilçesi akşamları İzmit şehir merkezinden daha soğuk oluyor mu?
Kartepe ilçesi akşamları İzmit şehir merkezinden daha soğuk oluyor mu?
Kendin de kartepe de oturuyorsun ve bu şekilde kartepe de oturan kişileri tespit ediyorsun sonra konuşmaya çalışıyorsun galiba.
bir zeka pırıltısı
taktir edilesi
evet biraz daha soğuk olur merkezde kalıyorum çoğu iş Kartepe tarafındaydı
Ona Kocaeli belediyesi bakıyo kapsama alanım dışında
Cevap
3Cevap
cep telefonundan bile kontrol edebileceğin bir mevzu
Meteoroji ölçümleri hatalı gibi. Ondan sordum.
Evet kaartepe dahaa soğuk oluyor :) bence tabi
Tabiki daha yüksek olduğu için
Daha yüksek değil. İlçe diyorum. İlçe.
Yukarda ilçe diyorum diye söyledim.
Deniz seviyesinden 70 metre yükselmek ile hava değişmez.
Evet oluyir
Hayır aynı
Meteoroloji ölçümleri hatalı o halde? Saçma sıcaklık farkı gösteriyor.
Çok saçma yerleri baz alıyor, yaşayandan iyi mi biliyor meteoroloji
Sadece yağış olarak değişiklik gösterebiliyor, ama sıcaklık farkı çok fazla yok
Yerler derken?
Olur
Nasıl daha soğuk oluyor, merkezden farkı yok ki 🤔
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar