İllegal işlere girmek istiyorum, fikriniz nedir?

Çok düşündüm örnekler gördüm ve karar verdim... köle gibi çalışmak, sıradan bir kaderi istemiyorum, çirkin adi insanlar bizim olması gereken arabalara biniyor kızlarla takılıyor her haltı yiyor. Fakir biri olup, işe gittiğimde karim nerede, kızım napıyor, oğlu ne peşinde diye düşünmek isyemiyorum. Ne ülkeme ne de insanlarına inancım var, rızık Allah'tan diyip susanlar var ama rızkımızı veren kurulu düzen, ve ben bu düzene susmak istemiyorum gözümü kararttım inancım var. Aklımda fikirler var bu gidişle de uygulayacağım. Aranızda benim gibi düşünen var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Fikirlerim var benim gibi düşünen Korkusuz güvenilir insanlar yazsin
İllegal işlere girmek istiyorum, fikriniz nedir?
Cevapla