Kendi mesaj atıp, geç cevap verme ve sohbeti ilerletmemesi-konu açmama gibi şeyler yapan bir kız ne amaçlıyor?

Bana böyle yapan 3-4 kız var. Kendilerine bugüne kadar ilk mesajı atmadım hep onlar attı konuşmayada çalışmadım. Misal şöyle durduk yere mesaj atıyor mesela merhaba nasılsın, bende iyiyim sağol sen nasılsın diyorum, bende iyiyim teşekkür ederim diyor böyle bitiyor konuşma. Ya da mesaj atıyor böyle devM ediyor bir konu hakkında bir şey söylüyor bende yorum yapıyorum sonra kısa bir cevap veriyor bu cevapta şey gibi tamam gibi bir şey tamama yanıt atacak değilim zaten. Yani kısacası neden böyle yapıyorlar?
Kendi mesaj atıp, geç cevap verme ve sohbeti ilerletmemesi-konu açmama gibi şeyler yapan bir kız ne amaçlıyor?
Cevapla