Ben doğumgünü pastası falan istemiyorum ya bunun tıpatıp aynısını istiyorum 🤷♀️😍😍😍


Çikolatalı olsun isterdim, pastayı yedikten sonra da beni yalnız bıraksınlar isterdim
İyi de pastadan sonra eğlenceli oluyo zaten 😂
Şöyle bir şey,
Ohaaa bu da güzel acıktım ben yiaaaa 😂😂🤦♀️
bende bu pastadan istiyorum artı kenarları lahmacundan olsun
😂 😂 Olur
Cevap
6Cevap
Ortadaki ne çiğ köfte mi? Onun dışında her şeye benziyor. 🙄
Çigköfte kalp şeklinde koymuşlar
İsotu bol koyunca olmuştur
Çilekli pasta olsun isterdim. 🍓
Hediyeye takılmam, değer verdiğim insanların yanımda olup doğum günümü kutlamaları yeterli.
Ağzım sulandı 😛 bundan istiyorum
Çiğköfteciye mi gitsek😂
😂 Yaaaa
Bundan kralını yaparım ben ya 😀😀
Nasıl yapcan çiz resmini😂
Resimdeki gerçekten de çok güzelmiş..
Evet
Doğum günlerini sevmem
Neden
Bilmiyorum ki saçma geliyor😂
Yok ya bence iyi bir şey
Pastadan daha güzelmiş😁😁
Aynen 😂 😂
Mesaj atmaları bile yeter
O derece beklentin yok yani 😂
Olur mu hiç öyle şey 🤷♀️
Ben istiyorum
Hazırlatılır canım nolcak ki
İnşallah 😅
Ben yaptrym sana istanbuldaysan
Sağol
Rica ederim
Boyle olsun istemem 🤣
Neden yaaaa
Romantikmi sence bu 🤣
Eveeeeet😂😂😂
Romantizm karın doyurmuyor napam😔
Sevgilin var mi?
Yok 😔 elbet bir gün buluşacağız sakallı aşkımla 🤦♀️💁♀️
Kalbinde biri var mi
Yooook😔
Tanisabilir miyiz?
Hayır
tamam yiruyen ego
😂 😂 😂 😂
Tanissak sevgili olmuyoruz niye bu sert tutum
Burdakilere tanışmak istemiyorum
Ogretmenim ben herles mi abaza zihniyetin degisik
Ay ne alakası var çıvdıvcam 😂
Tanimak istoyom banane banane 🤣🤣
Yav ama güvenmiyorum burdakilere
Bana güven pisman olmicaksin ltfen 🤗
Tamam
Ciktim takip at ve yasz 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar