Depresyondayım çok değişik hareketler yapıyorum günaha giriyor muyum? yardım edin?

25 yıllardır el kapılarında çalışıyorum görmediğim sapıklık kalmadı onu geçtim hep ezildim. Çok yıprandım çok bunaldım. üniversiteye gitmek istedim istedim maddi durumdan gidemedim. İşsiz sapsız babam var eve hiç bakmadı hep bizi kullandı hep kullanıyor hep dayağı ile büyüdüm. Cahil anlayışsız ama iyi kalpli annem var. kardeşim sürekli beni azarlar anlayışli değil biraz. Yaşadığım şeylerden dolayı pskilojim bozuldu kendine gelemiyorum sürekli kendimi suçluyorum daha diyemediğim şeylerde var. Her şeyi takıntı hale getirdim her şeyi uğursuz hale getirdim. Hayattan umudum yok ölmeyi bekliyorum sanki. Biri bana olumsuz bir sey dedi mi katlanamıyorum biri beni azarladı mi dayanamıyorum ağlıyorum. Biri bana bir şey demediği sürece çok uyalım kendi halindeyim. Annem sürekli azarlar gibi konuşuyor ne yapsam saçma buluyorlar yani bu ruh halimi bana destek olan yok. Bende bana bir şey deseler çarşı ortasında ağlıyorum bağırıyorum toplum içinde. Beni anlamıyorlar bende sert tepki gösteriyorum ağır konuşuyorum. Üstüne bu yaptıklarım içinde pişmanlık duyup bunalıma giriyorum. Çok yıkığım elimden tutan yok. Bu yaptıklarım için günaha giriyor muyum? Pskilojik hap daha önce kullandım bıraktım ama kilo vermemi engellediği için bıraktım.
Depresyondayım çok değişik hareketler yapıyorum günaha giriyor muyum? yardım edin?
Cevapla