15 yaş ve 19 yaş çocuk mudur yoksa 15 yaş çocuk ,19 yetişkin midir?

Sizin 2 kardeşiniz olsa biri 15 diğeri 19 aynı mı görürsünüz yoksa 15'i daha çocuk olarak mı görürsünüz? Yani genel olarak 12 yaşından sonrakilere genç kız, oğlan deniyor ama bazı kişiler 18 yaşı ve sonrası genç olur öncesi çocuktur diyor hatta bazıları bu yaşı büyütüp 25 yaşa kadar her insan çocuktur diyor! Aranızda 18-19 yaşındakiler varsa çocuk muamelesi görüyor musunuz? Bildiğim kadarıyla genelde 15 yaşında bir bireye karşı suç işlendiğinde çocuğa karşı suçuyla yargınalanarak suçlu daha çok ceza alıyor 18 yaşında ki ne karşı suç işleyen bir suçluya göre
15 yaş çocuktur,19 artık değildir
15 yaşında ki bir birey çocuktur ,19 yaşında ki birey de çocuktur
bence 12-13 yaşından sonra çocukluk biter
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
15 yaş ve 19 yaş çocuk mudur yoksa 15 yaş çocuk ,19 yetişkin midir?
Cevapla