Kıyafet çalmak istiyorum?

Elbisem yok alabileceğimiz maddi durumumuz da yok. Kaç haftadır bir kot pantolon bir gömlek giyiyorum hafta sonu yıkıyoruz geri giyiyorum. Mağazaya gitsem elbiseyi alıp kabine girsem ufak bir jiletle halledilir. Dedektörü koparırım. Sonra da giyerim anlamanızı istiyorum. Normalde asla hırsızlık yapmam ama herkes güzel giyinirken benim dalga geçilecek konuma gelmem adil mı?
Kıyafet çalmak istiyorum?
Cevapla