Tırnağım ayakkabıdan hasar gördü tırnak düştü ama altında ki tabaka şişik ve lekeli ne yapmalıyım?

1 ay önce Felan ayakkabımdan tırnağım hasar gördü içi kan topladı ilk zaman ağrısı oldu biraz sonra kendiliğinden geçer tırnak düşer dediler şu an ağrı sızı yok tırnağımdan yandan kalktı ve bende kestim...
şu an tırnak yok ama tırnağın hemen altında ki tabaka hala aynı vaziyette biraz şişik ve rengi kahve gibi kuru kan mı bilemiyorum.
tırnağım alttan uzuyor zamanla o tabaka da düzelir mi yoksa doktora başvurmam şart mı
bu konu hakkında lütfen yardımcı olun alttaki tabaka tırnak yatağımı deniliyor bilmiyorum o kendiliğinden düzeliyor mu bu durumu yaşayanlar ve ya bilgisi olanlar cevaplarınızı bekliyorum 🙏
Tırnağım ayakkabıdan hasar gördü tırnak düştü ama altında ki tabaka şişik ve lekeli ne yapmalıyım?
Cevapla