1 ay önce Felan ayakkabımdan tırnağım hasar gördü içi kan topladı ilk zaman ağrısı oldu biraz sonra kendiliğinden geçer tırnak düşer dediler şu an ağrı sızı yok tırnağımdan yandan kalktı ve bende kestim...
şu an tırnak yok ama tırnağın hemen altında ki tabaka hala aynı vaziyette biraz şişik ve rengi kahve gibi kuru kan mı bilemiyorum.
tırnağım alttan uzuyor zamanla o tabaka da düzelir mi yoksa doktora başvurmam şart mı
bu konu hakkında lütfen yardımcı olun alttaki tabaka tırnak yatağımı deniliyor bilmiyorum o kendiliğinden düzeliyor mu bu durumu yaşayanlar ve ya bilgisi olanlar cevaplarınızı bekliyorum 🙏
şu an tırnak yok ama tırnağın hemen altında ki tabaka hala aynı vaziyette biraz şişik ve rengi kahve gibi kuru kan mı bilemiyorum.
tırnağım alttan uzuyor zamanla o tabaka da düzelir mi yoksa doktora başvurmam şart mı
bu konu hakkında lütfen yardımcı olun alttaki tabaka tırnak yatağımı deniliyor bilmiyorum o kendiliğinden düzeliyor mu bu durumu yaşayanlar ve ya bilgisi olanlar cevaplarınızı bekliyorum 🙏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar