Suzuki GSX R 25 düşünüyorum, Yamaha r25 ve Honda CBR 25 ikisi çok kıyaslanıyor sizce hangisini alıyım?

Gençler 5 yıldır motor kullanıcısıyım şu an 200’lük bir motorum var bunu da satmıcam yine duracak ondan öncesinde Cross vardı sattım, ilk deneyimim değil anlıcağınız. Ehliyetim b2 Yamaha r25 tip olarak çok hoşuma gidiyor sadece çok yakar mı sıkıntısı var bende. Bu arada işe gidip gelirken de kullancam ev ve çalıştığım yer mesafesi motorla 5 dkka 😂 onun dışında uzun yola çıktığımda çok rahat bir şekilde kullanacağımı düşünüyorum araştırdım fakat Honda cbr 25r le çok kıyaslamışlar cbr ın daha az yaktığını söylemişler benim için de az yakması önemli sürekli aktif kullanacağım için. Suziki de hoşuma gidiyor güzel motor en fazla 20bin çıkar benden fazlası uçuk gelir :) bütçeye uygun alcam. Açıkçası kararsızım hangisi benim için daha iyi olur düşüncelerini bekliyorum..
Suzuki GSX R 25 düşünüyorum, Yamaha r25 ve Honda CBR 25 ikisi çok kıyaslanıyor sizce hangisini alıyım?
Cevapla