Sevgili erkekler henüz flört aşamasında olduğunuz kız hakkında?

Dün akşam beni üzdü ufak bir tartışmadan sonra görüşürüz dedim öyle konuşma bitti. açıkçası birazda şımarttım sanırım. Şuan whatsappta 1 saattir çevrimiçi. Hiç offline olmadı. Başkalarına mı yazıyor? Benim canımı nasıl yakacağını biliyor ne yazık ki. Zayıf noktamın kendisi olduğunu farkında. Sizce yazmalı mıyım? Beklemeli miyim?
Sevgili erkekler henüz flört aşamasında olduğunuz kız hakkında?
Cevapla