Arkadaş 1 tane bile seven olmazmı ya?
Gelen giden küfür ediyor kurucusuna 😂
Gelen giden küfür ediyor kurucusuna 😂
Çok sebebi var ama siyasi sebepler baskın. Sözlüğün bu hale gelmesinde ki ana sebeptir kendisi.
Birde sen inci sözlükte mi takılıyorsun yahu
Hayır takılmıyorum
Siyasi görüş derken nasıl yani
İnci sözlükte siyasi konuşmak sevmezler
Kendisi yalama bir liboştur. Kendisini açıklamak için olumlu pek bir kelime yok.
Siyaset orda çok uç noktalarda tartışılır. Siyaset konuşulurken çok az değer yargısı gözetilir.
Hiçbirşey anlamadım bu adam ülkücü değilmi!
Ünlem koymuşum hahsha
Yok yahu ne ülkücüsü. Sende o bıyıklar öyle bir izlenim bıraktı sanırım. Mesela hangi ülkücünün böyle bir fotoğrafı olabilir.
https://images.app.goo.gl/2kbYk6nk2iEwUJUn6
Vay anasını satayım bu serkan mı?
Yani ne diyeyim yazıklar olsun.
Zaten hiç içim ısınmamıştı
Bu fotoğraf sevilmemesinin sebeplerinden sayılmaz. Sadece ülkücülük ile alakasının olmadığını açıklamak maksatlı attım.
Esas sebebi farklı. İnci sözlük yapısı itibariyle muhalif bir oluşumdur. Bu serkan gezi zamanında muhalifti. Sonradan parayı buldukça hükümet destekçisi oldu.
Serkan bir nevi inciyi sattı gibi.
Peki bu insanlar madem serkanı sevmiyor niye hala o sitede üyeler anlamıyorum
Zaten sözlüğü sözlük yapanlar bıraktılar sözlüğü. şu an yazanların çok büyük çoğunluğu 18 yaşın altında. Alternatifi olmadığı için takılanlar var.
Mesela refarandum zamanı şu twiti attığı için 3 moderatör sözlüğü bırakmıştı.
https://images.app.goo.gl/tGEgaew5nvsfvdadA
İnciciler sözlük içinde siyaseti pek sevmez
Serkan çok fazla hata yapmış
Bak mesela incici diye bir şey de yok. Bunu kullananlar önceden baya küfür yerdi sözlükte.
Yahu takılmıyorsan siyaseti sevip sevmedikleri hakkinda bu yargıya nerden vardın
Takılmıyorum
Arada denk geldikçe okuyorum.
Yani illa bana altını şer incisi ker dedirtircen 😂
Yahu denk geldikçe nasıl oluyor. Bile isteye giriyorsun işte.
Ama üye değilim mesela.
İnciyi ben taaa saldırı zamanlarından biliyorum abim sağolsun kendisi inciciydi orda biliyorum yani ben kendim üye değilim
Üye olup yazma zaten. Biraz takıldıysan sebebini az çok bilirsin. Bence hiç girme. Serkan inci gibi birinede para kazandırmamış olursun.
Abin inci sözlüğe girdiğini sana söyledi mi?
Abim inci sözlük yazarıydı, ailemiz bilirdi.
Annem de gülerdi inciye babamda,
Saldırılar olurdu
Ama sona serkan ban attı abime
Serkan eski yazarları kaybetti pişmandır
Garipmiş. Şaşırdım cidden.
Niye şaşırdın şaşırılacak bir şey mi söyledim
Yani orada yazıp da bunu ailenin bilmesi falan normalde garip gelmesi lazım
Valla bizimkilerde sorun olmuyordu
Hatta gülüyorlardı annem biraz küfür sevmez ama yazma şekilleri güldüyordu annemi
Hangi dönemdi bu merak ettim
Yani yıl olarak
2013 dönemi
Demekki o kadar kötü değilmiş o zamanlar. Abin öyle etliye sütluye karışan biri değilmiş demekki. Mesela benim nick6'mda sayfa sayfa küfür doluydu. Bazılarının sebebini bile bilmiyorum.
Abim 2013 de 22 yaşındaydı şimdi 28
Yani 2013'te 22 ise şu an 28 oluyor doğru
Abimin zamanları eğlenceliymiş kızlarda en az erkekler kadar inci sözlük ruhundaymış (o nası oluyosa) sadece saldırı yani ziyaret edermiş bazı yerlere 😂
Cevahir olayı var. Çok kötü bir rezillik. Kanal ziyaretleri falan amaçsız olsada iyiydi. Hatta twitter hackleme olayı var efsane olanlardan.
Onları bilmiyorum bak işte
Sadece kanal saldırılarını biliyorum onuda bazen abim de yaptığı için
Cevahir zaten utanç kaynağı hiç öğrenme bakma daha iyi
Bak şimdi merak ettim hele anlat bakim
😁
Yok anlatılacak pek bir şey yok. Cevahir avm de sözlükten kalabalık bir grup sağa sola salça oluyor. Kadınları sözlü taciz falan ediyorlar. Bağırıp çağırıp saçma şeyler yapıyorlar.
O olaydan sonra çok kişi sözlüğü bırakmış.
Baktım şu an da herkes bozkurt işareti yapmış bazı fotolarda
İyide bunun amacı ne yani o kadınları orda taciz etmedeki amaç ne?
Amaç yok işte birkaç aptalın kendini bilmezliği.
Değişikmiş.
Abime soruyorum sizin sözlüğü ergen basmış diyorum ne diyo
Zamanında serkan ban attı diye az küfür etmemiştim ama şimdi serkana teşekkür borcum var diyor.😂 abimin konuşmalarına yarılıyorum ya
Zaten o da silik yemese bırakırdı sözlüğü. Abinin kaçıncı nesil olduğunu biliyor musun?
Hayır onu sormadım bak işte.
İncide demi nesil çaylak var?
Var tabi. Çaylak öyle değilde daha çok ceza gibi uygulanıyor. Kurallara uymayanlara çaylak atıp belli bir süre yazarlığını elinden alıyorlar.
Bu pp'ndeki adam kim merak ettim de
Shajahah. İlginçmiş.
abim şimdi yaşlandı be 28 yaşında özlüyor o günlerini😊
Cihangir ceyhan dır kendisi
Özelliği ne bu adamın
Oyuncu 2 senedir seviyorum tanıyorum falan.
Sevdiğim insanları ön plana çıkarmayı seviyorum ben.😊
Peki. Öyle olsun bakalım. Tutmayım ben seni yarın okulun vardır. İyi geceler dilerim
Uykum yok 1 soru daha soracam
Peki sor onuda cevaplayımda çıkayım burdan ben
Sen yat yat bana ne bakıyon ben işsizim
Benim gecem uzun daha ne yatması.
Nu arada işsizlik yapıp abimi arayıp sordum kaöıncı nesil olduğunu.2010 da üye olmuş dötüncü nesilmiş
Harbi işsizlik yapmışsın. Yani arayınca direkt bunu sormamış olmanı umuyorum.
Yani direk bunu sordum lafa girdim hemen yani
Abinin yerinde olsa bir ne oluyoruz , ne alaka falan derdim.
Sorduğum soru öyle değişik bir soru değil aradım abimi inci sözlükte kaçıncı nesildin diye sordum oda dötüncü dedi. bu kadar basit
Peki değişik anlayışımız farklı o zaman. Yani bilmiyorum
Çok takılma ben abimin herşeyini bilirimde o benimkileri bilmez 😊
Neyse
Bu arada pp deki oyuncu bu akşam çukurda çıkacak izlemeni tavsiye ederim.
Ya da sende herşeyini bildiğini sanıyorsundur.
Ben normalde tv seyretmem ama evde diğer arkadaşlar Çukur'u izlediği için birkaç bölümüne maruz kalmıştım. Sen tavsiye ediyorsan bakarım nasıl bir oyuncuymuş
Azer kurtuluş karakterinde oynayacak. Bende dizi seyretmem çukuru hiç seyretmem ama bugün cihangir çıkacağı için seyredicem 😊
Bu adam daha önce nerde ne yaptı da bu kadar izleme peşine düştün onu merak ettim. Ben adını bile ilk defa senden duydum.
www.instagram.com/.../ idrisle konuşan adam
Sıfır bir diye internet dizisi vardı oradan tanıyorum
Adanalı kendisi
Tahmin ettiğim gibiymiş. Onida hiç izlemedim. Çukurda oynadığı karakteri de itici buldum. Yakım zamanda öldürürler umarım
Ya neden öyle diyosun ben bu anı bekliyodum
Ulusal kanalda oynasın diye dua etmişliğim var.😂
Garipmiş. Yani bu adamın nesibi bu kadar sevdin yahu.
Seviyorum yani bende bilmiyorum hoşuma gidiyor sempati duyuyorum.😊 ve diziyede çok yakışmış
Daha önce izledin mi çukur? Bence yakışmamış. Sırf popüler kültür ögesi olduğu için almışlar diziye. Bak senin gibi hiç izlemeyen izleyiciyi bile çektiler bu adam sayesinde.
Zaten amaçlarıda o düşünceydi zirveye çıkmaktı
Onuda başardılar
Daha önce hiç izlemedim çukuru ilgimi çekmemişti
Bölümü izleyeceğim ondan değerlendiririm bakalım. Ben sevemedim ama önyargıyla da izlemeyeceğim.
Sevip sevmede kendin bilirsin. ama oyunculuğunu çok seviyorum kendisinide seviyorum.
Peki sen sevmeye devam et. Benim adamın hakkında bir fikrim yok sonuçta. Seviyorsanda bilmesende vardır bir sebebi.
Kız samimi geliyor ondan seviyorum konuşması falan hoşuma gidiyor başka sebebi yok.
Bu arada oruç musun
Güzel soru. İlaç almam gerek manasıyla tutmuyorum.
Peki sen
Pardon sen ateisttin kusuruma bakma
Yok oruçlu değilim.
Ben hayatımda sadece 1 gün oruç tuttum 😁
Yani benim için pek bir anlami olmasa bile her yıl birkaç gün oruç tutarım ben. Bence zihinsel anlamda faydalı bir olay.
Yani tutmayabilirsin kendi inancındır kimse bir şey diyemez.
Yani benim dini inancım islam ama meshebim alevilik. Aslında alakası yok her iki ayda da tutan aleviler var ama ben iki ayda da tutmuyorum 😁
Kendi bileceğin bir şey. Kimse bu konuda sana karışmamalı sonuçta. Ben çıkıpta bir şey diyemem ama radikal dinci biri çıkıp farklı şeyler diyebilir. Onlarıda takmamak gerek.
Yok takan yok zaten.
Benim eski sevgilim muharrem ayında da ramazan ayında da bazen tutuyordu.
Sonra solcular saygısız derler
Kişisel özgürlüklere saygı duymak lazım ama milletin ağzını da kapalı tutamazsın.
Çok doğru
Ama bizimkinden herkes korkuyordu kimse ağzını açıp birşey demiyordu
Yani zaten kolay kolay kimse gelipte bir şey diyemez ama mesela samimi bir arkadaş ortamında eleştiriler olabilir.
Yani benim bildiğim olmuyordu. Öyle dini şeyler konuşmazlar siyaset konuşurlar genellikle zaten kendi görüşündeki insanlarla dost olurdu
O kadar samimi değiller demekki.
Kendi arkadaşlarıyla illaki samimi ama din konuşmazlardı yani konuşmayı sevmezlerdi
İlla onun üzerinden de düşnmek zorunda değilsin. Kendi üzerinden de düşünebilirsn.
Mesela solcular daha marjinal gibi görülür ama alakası yok. Bunu anladım ben.
Bunu anlamana sevindim
nerden anladın?
Yani içlerine girince anlıyorsun. Dönen bazı muabbetler çok uç oluyor bazen
Ama marjinallikten kastın ne?
Eyleme geçemiyor fikirler çevre baskısı yüzünden.
Mesela sen Allahın eleştirildiği bir ortamda bulundun mu?
Bulundum hatta çok fazla bulundum
Ven eylemlerede katıldım bu marjinallikmi oluyor
Yahu oyle eylem değil. Fikriyatın eyleme dönüşmesi anlamında. Yani düşünüleni yapmak gibi anla işte ya protestodan bahsetmiyorum. Gerçi bunu yazarken senin bu yönde anlayacağını tahmin etmeliydim.
Yani Allah eleştiriliyor ve ülkücüler var ortamda. Eleştiri kaldırma potansiyelleride yüksek.
İyide zaten düşünülen şeylerin bazıları yapılıyor ya. Allahı kim eleştiriyor onu anlamadım faşistlermi?
Yok yahu yapılmıyor işte sandığın gibi şeyler değil. İçlerinden var eleştiren. Neyse konu bence gereksiz uzadı kapatalım gitsin.
Şu konuşmadan hiçbirşey anlamadım inan ki
Çok mal kalmışım
Yok yahu ben anlatmamışımdır demek istediğimi. Boşver kapattık işte
İyi bari 😊 sen dert etme böyle şeyleri boşver canısı
Yani en iyisi öyle yapmak
Aynen öyle
Banliyor güzel insan
Aradığım görüş agsjagsj
Cevap
2Cevap
Sirkan adam değildir
Aman inci sözlük de serkanı savunuyum falan deme bro seni linç ederler shsgsjsh
Sirkan bir homodur
Sirkan ve yağlı saçları
😂😂😂😂
Sözlüğü sattı pekekent sirkan
İncici misin knk ne bu öfke 😂
Ehem ehem bir zamanlar coninin gazabı nicki ile yapmıştık birşeyler ama yaşlandık artık
Ahaha. iyi bari o zamanlar yaşına bakmadan almışlar seni sözlüğe
İncide yaş sınırı var mıydı ki?
Ben hatırlamıyorum 3 yıl falandır kullanmıyorum herhalde
Eskiden yaş sınırı vardı diye biliyorum
O zaman ben zamanında burda da yaptığım gibi işin puştluğuna kaçtım 😀😀
Yani şuanda damı yazılan yaşından küçüksün 😂
Eh biraz 18 im😂😂
😂😂 küçük karşimm
😒😒
Neden sevmiyorlar
Siyasi sebeplerden dolayıymış
Aynen öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar