Hiç miss Bongo ya mesaj attınız mı?

bir anlık gaza geldim 7.9 TL gitti🤦‍♀️😀 bu arada belki rasgele söyledi ama bana gelen (doğru ) yani var öyle biri 😂
😅gelen msj👎🏻
《Miss Bongo nur'un prenseslerden bile güzel oldugunu biliyor. Kankacim bu güzelliginden kendini alamayan hayranin bakislarini senden alamiyor. Onu farketmenin zamani gelmedi mi? B001》

Xper puanım yetmiyor ondan kopayaladim mesajı 😊
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar itiraf ediyorum yok doğru değil o kendimi teseli edişim😂😂😂 bu ara aman diyim o ne falan diyenler olmuş denemeyin sakın para tuzağı
Hiç miss Bongo ya mesaj attınız mı?
Cevapla