Sarışın doğup sonradan kahverengi saçlı olanlar neden bu kadar güzel oluyorlar?

Valla kendim öyle olduğumdan demiyorum :-D ama dikkatimi çekti bebekken sarı olup sonradan saç rengi kahveye çalanlar büyüyünce güzel oluyolar sanki. Bir arkadaşım kızının resmini paylaşmış kız büyümüş ama bebekken sapsarıydı siyah saçlı acayip güzel bir kız olmuş ya. Çok vaka biliyorum böyle nedense daha bir güzel oluyolar sanki doğuştan siyah saçlılarda daha güzeller.
Sarışın doğup sonradan kahverengi saçlı olanlar neden bu kadar güzel oluyorlar?
Cevapla