Altın mı gümüş mü olur genelde? Ve az buçuk fiyatları bilen var mı?
Ha bir de, asıl soru onları kız tarafı mı alır yoksa erkek tarafı mı?
Ya bu işler baya karışık kafam almıyor...
4 gr seninki 4gr adamın ki olsa toplamda 2000 ile 2500tl arasında dutar (min 2000tl olmalı daha altına almayın çöp gibi olur yüzük). Babam kuyumcu biliyorum. Tabi toplamda 8gr olmalı yoksa fiyat uçarrr.
Teşekkür ederim tavsiyelerin için! Bende zaten kullanışlı olursa iyi olur diyom, çok büyük veya gözel batan değil, bakarız artık
Sen erkeğe gümüş al. o sana altın erkek altın takmaz.
Yani her iki taraf karşı tarafınkini mi alıyor?
Evet öyle
Heee bak şimdi daha iyi anladım! Teşekkür ederim
Normalde altın alınır ama altın erkeğe takılmaz aslında erkek gümüş yakar sen ona gümüş bir yüzlük al oda sana altın alsın.1000₺ bir altın yüzük. Söz yüzüğü taşlı olur nişan yüzdüğü düz olurz
Galiba biz söz/nişan'ı bir yaparız, zaten düğün bir sene demeden olur yüzükleri taktıktan sonra. Bu yüzden bir sürü şeye bakmayabiliriz
Ama önemli biligler verdiklerin! Teşekkür ederim. Bir de nikah yüzüğü ile ilgili bildiklerin var mı?
O zaman söz ve nişanda taşlı taksın. Nikah yüZlüğün düz olur.
Teşekkür ederim, vaktini alıp da çok güzel ve yarayan cevaplar verdin bana 😊 teşekkür ederim
Ricalar
Bu aralar kazık her şey
Tahmin edebiliyorum da bu konularda bir bildiklerin var mı
Cevap
1Cevap
Alyansa gore değişir altın olur çifti 700 civarindan başlar 10 15 bine kadar var
Herkesin kesesine göre var desene! Sağolasın
Bizim tanesi 750 falandi.. uygun bir alyans alddik.. cok pahaliya kacmadik..1500 e hallettik..
Nişan da ve nikah da aynı yüzük mü takılır yoksa farklı mı olur?
Nisan da saga evlenince sola gecirdik alyansi... ayni alyans...
Bir de evlilik teklifi icin sozden once tektas almisti.
Bu çok anlamlı olmuş! Teşekkür ederim bana aktardığın bilgiler için
Ne gümüş ya lisede misiniz. Aile arasındaydı altın al işte
Nişan yüzüğü ya sadece ondan sordum. Ne bilim bence altına pek gerek yok, zaten bir sürü harcama olur
500 1000 vs arasi
Gümüş yeter demi?
Yetmezmi hic gönlü bir olanaaa
Harbiden öyle 😀
😊😊😊
Gümüş 100 felan
Erkek tarafı alır.
Cevabın için teşekkür ederim 😊
bir de şey sorabilir miyim : 100 lira yüzük başı demi? Ve hâni hangi taraf alır biliyon mu?
Hayır iki tarafın toplam fiyatı 100.
Erkek alıyor.
Haaa anladımmmm. Çok teşekkür ederim 😊
2543
O ne? Araba plaka numarası mı
Ya yapma abim gözünü sevim 😢 ama çok pahalı
Sen ucuzlarından bahset
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar