İki konuşmayı da buraya koydum yorumunuz nedir bu iki konuşma hakkında? İlk 4 foto ilk yazdığım fake hesaptan diğerleri ise 2 ci yazdığım fake hesaptan karalamış yönde de foto atmıştım iki farklı hesap ve 2 farklı kişi sizce ikinci fake den yazışımda aynı kişinin yazdığını anlamış mıdır? Yorumunuz nedir?
Arkadaşlar hoşlandığım kıza 2 farklı fake hesaptan yazdım?
İlkinde ama fakesin diyor sohbet etmek için yazdım vs diyincede tamam ozaman diyip istek falan gönderiyor hani fake olmadığına inansa sohbet edecek ama ikincisinde direk kestirip atıyor
En İyi Cevaplar