Az önce yanlışlıkla gay oldum, sizce de eşek şakası değil mi bu ya?

Az önce yanlışlıkla gay oldum, sizce de eşek şakası değil mi bu ya?
Az önce yanlışlıkla gay oldum, sizce de eşek şakası değil mi bu ya?
Cevapla