Viskiyi fazla kaçırdım sanırım yardıııım lazım?

ya içeli 6-7 saat oldu bombok haldeyim kusup duruyorum yemek yiyorum midemde kalamıyo direkt kusuyorum evdede su bitöiş su da içemiyorum napacam ben
Viskiyi fazla kaçırdım sanırım yardıııım lazım?
Cevapla