Muhabbet etmeyi çok sevdiğin biriyle artık iki kelime bile edememek de gurbettir...🌹?

En yakın arkadaşımla ( erkek) konuşmuyoruz bana çok kötü bir yamuk yaptı ve konuşmayı da o kesti sanki ben suçluymuşum gibi ama yine de küsmemize üzüldüm cok iyi anlaşıyorduk ve yokluğunu çok hissediyorum.
Muhabbet etmeyi çok sevdiğin biriyle artık iki kelime bile edememek de gurbettir...🌹?
Cevapla