Bu dönem illa kavga olacak gibi.
Kaçamazsam ne yapmalıyım.
1 arkadaşım daha var 2 kişi 10dan fazla kızı nasıl halledicez?
Kaçamazsam ne yapmalıyım.
1 arkadaşım daha var 2 kişi 10dan fazla kızı nasıl halledicez?
Lisedeyken aradaşımla büyük bir kız grubu (20 kişi falan ahdhdh) arasında tartışma yaşanmıştı. Neyse işte sözleşmişler şu saatte şurada buluşacağız, kozları paylaşacağız diye. Arkadaş dedi ki “ben gidemem korkuyorum.” Hiç tarzım değil, kavgayla falan işim olmaz ama dedim “kimse benim arkadaşıma korktu gelmedi diyemez, ben giderim” 😂😂 Arkadaşım da okeyledi sağolsun ajshhd Neyse kalktım gittim ama bir baktım bizim 20 kişi olmuş bana 30 😅 Normalde cesaretliyimdir ama tırsmadım değil 😄 Yine de nasıl cesaretli görünüyorum anlatamam. O gün o cesur ve vakur duruşum sayesinde dayak yemeden kurtulmuştum. 😄 Bu gözü karalık bir kaç olaydan daha kurtarmıştı beni ama tavsiye etmem yine de, riskli. Benim kuzen var dayak yiyeceğini anladığı zaman bayılıyor. 😄 bu daha sağlam bir taktik 😄
2 kişi 10 dan fazla kızı zor halledersiniz biber gazı tasıyın. muşta kullanın derim o yasak ateşli silah taşımış gibi ceza alırsınız en iyisi biber gazı alın kavga çıkarsa sıkarsınız
bir ömrüm dövüşerek geçti kaçılmayacak kavga nerdeyse görmedim bir cümleyle kavganın sonucunuda görmedim gencecik kızların bu halide ayrıca rahatsız edici ne yapıyorsunuz siz
Cevap
3Cevap
Biber gazı sık gözlerine gözlerine..
Onda dokuzu kaçmaktır
Uzlaşın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar