Telefonumu garantiye göndercek faturasını ve kutusunu kaybettim?

Vatandan ıphone 6 aldım 2 yıl önce ve birdahaki ay garantisi bitiyor ve yarın garantiye göndercem. Kutusu ve faturası kayboldu nerde bilmiyorum. Evde bir kutu var ama kardeşimin olabilir sorun olur mu garantide problem çıkar mı yardım edin napayım?
Telefonumu garantiye göndercek faturasını ve kutusunu kaybettim?
Cevapla