Emo'lara ne oldu yahu?

Bir zamanlar 2007-2008 yıllarında Emo'lar olurdu tuhaf giyim ve konuşma tarzları vardı şimdi hepsi kayboldu sanırım kış uykusuna yattılar :D hiç Emo görmüş müydünüz?
Emo'lara ne oldu yahu?
Cevapla