IQ seviye ölçümü yapılsın ve normal seviye altında kalanlar oy kullanmasın fikri hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sonucta liselere üniversitelere veya kamuda işe girerken hep bir sınava tabi tutuluyoruz ama ülkenin kaderini belirleyecek son derece önemli olan oy kullanmada bir sınava tabi tutulmuyoruz sizce yanlışmı düşünüyorum hepimiz basit test ve sınavlarla zeka seviyeleri ölcülüp oy kullanabilir onayı verilse daha iyi olmazmı
IQ seviye ölçümü yapılsın ve normal seviye altında kalanlar oy kullanmasın fikri hakkında ne düşünüyorsunuz?
IQ seviye ölçümü yapılsın ve normal seviye altında kalanlar oy kullanmasın fikri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla