Burun Ameliyatı Sonrası Gözlük (6 ay sonra) izi kalıcı olur mu?

merhaba arkadaşlar, 6 ay önce burun ameliyatı oldum. Doktorum 6 ay sonra gözlük takabileceğimi söylemişti. Dereceli gözlük olduğu için mecburen takıyom. 6 ay oldu ameliyatıma. Ve haliyle gözlük çukurluk oluşturuyo burunda. Ve aklıma bir soru geldi. sizce bu çukurluklar burun yapısına zarar verir mi? burnumda çukur kalır mı :D (not: doktorum başka bir şehirde çalışıyor artık sormam :( )
Burun Ameliyatı Sonrası Gözlük (6 ay sonra) izi kalıcı olur mu?
Cevapla