Araç alıp korsan taksicilik yapmayı düşünüyorum ne dersiniz? (LÜTFEN SONUNA KADAR OKUYUN)?

Bilen bilir istanbuldaki ticari taksilerde çalışanlar ya kırk kanaat geçiniyor ya da o gün işler çok kötü gittiyse 12 saat çalışıp birde yevmiyede açık çıktıysa cebinden para ödüyor, kim olduğu belli olmayan ağa babalar da aylık 8 bin türk lirası kazanç elde ediyor öyle ki oto galericiler kiraladıkları t plaka için ilk ay 1 kira hava parası talep ediyor dolayısıyla bu tutar 8x2=16 bin türk lirasına tekabül ediyor herkesin bozuk zihniyetli bu sistemde bir rol edinmesi hem taksici esnafını hemde taksicilik yapmaya maddi gücü el vermeyenleri hırsızlığa, hak gaspına,100 liralık yere 200 lira çekmeye itiyor, asıl hırsızlar ofislerindeki para sayma makinalarıyla tomar tomar para sayarken olan taksi şoförlerine ve taksicilik yapmak isteyen dar gelirli bireylere oluyor ve dolayısıyla vatandaşa... öz eleştiri yapmak gerekirse ben İstanbul'da bulunan t plaka sahiplerinin aylık 8 bin lira gibi büyük bir meblayı ceplerine indirmelerini doğru bulmuyorum, ben ticari taksi üzerine çalışan oto galericilerin her plaka için aylık 2 bin lira kâr güdmesini doğru bulmuyorum, yine oto galericilerin kiraladıkları plakalar için 1 aylık hava parasını doğrudan cebe indirmelerini doğru bulmuyorum hırsızlıktanmı bahsediyoruz? Asıl hırsızlar bunlardır! iç işleri bakanlığı taksici kısa mesafe götürmüyor veya trafik olan yere girmiyor bahanesiyle ve taksicilerde "nasılsa sıcak para donuyor" zihniyetiyle cezaları yağdıracağına yukarıda bahsettiğim kazanç eşitsizliğini düzenlesin.. (gerçi ozaman da ceza yazmaya bir neden bulamazlar bu da iç işleri bakanlığının ve trafik denetleme şube müdürlüğünün işine gelmez.. Bu tamamen imam ve camaat arasındaki ilişki esasına dayanır arkadaşlar sonuç olarak ticari de korsan da olsanız o cezayı kaçarı yok yersiniz ve bu düzeltilmeye gerek duyulmayan bozuk zihniyetli sistem yüzünden birçok turist ülkelerine döndüklerinde buldukları her fırsatta türkiye cumhuriyetinin kulağını çınlatır. Soruma geri dönmek gerekirse korsan taksicilik ile ilgili ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Şimdiden değerli vaktini bana ayırıp sorumu okuyan ve yanıtlayan herkese gönülden teşekkürler (katılım sağlayan herkese helalinden +1)
Araç alıp korsan taksicilik yapmayı düşünüyorum ne dersiniz? (LÜTFEN SONUNA KADAR OKUYUN)?
Cevapla