Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar ben para üstü almayacağım. Hesabımda kusurati 2 TL olan bir miktar var. Ben o 2 TL yi çekebilir miyim diye soruyorum
Para üstü verenler var ama özellikle bozuk para çekme gibi bişey yok diye biliyorum
Var ama madeni para vermiyo
Niye var o zaman
Hesaba para yatırırken para üstünü veriyo sadece
Eig için sağol
Rica ederim
Evet var. Para üstünü bozuk paralarla veriyorlar genelde.
Cevap
6Cevap
Sıra beklemene gerek yok gidip baksan ne olacak sanki :D Soruna gelince var.
Yok ama fatura yatirinca para uzerini metal olark veriyor
Tüm bankamatiklerde olması lazım
Vaaaaaaaarrrr
2 TL yi şöyle verir alacağın miktar 502 TL dır yazarsın alırsın
2 TL için gidersen vermez kardes😂
Sadece 2 TL için gitmeyeceğim tabiki ama 502 TL verir mi gerçekten
502 lira ise alacağın evet
Var.
Genelinde var
Evet var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar