Arkadaşlar annem çok üzgün bende ona üzülüyorun bana akıl verir misiniz?

Annem nenemin her işini yapar onu hasta olduğunda vs birşeyi muayenesi olduğunda hep annem götürür her yardımcı olur yıllardır böyle ama gelin görün ki nenem nankörün teki anneme verdiği ince bileziği şimdi annemden istiyor annem neneme o kadar fedakarlik yapti ki simdide o bilezige goz dikmis o da yetmezmis gibi annemin kiz kardesi yani teyzeme kalin bilezigi annemede ince bilezigi vermisti halbuki annem kalin bilezigi hak ediyordu cunku ona en buyuk yardimi fedakarligi yapan annemken o annemin kiz kardesine kalin bilezik vermisti hic hak etmiyorken en cok annem hak ediyorken simdide annemden ince bilezigi geri istiyor annem az once agladi 2 gundur cok uzgun o kadar fedakarlik yaptim yillarca baktim hicbir kardesim bakmadi ben annemdir yaslidir diye baktim simdide bilezige goz dikmis diye agliyor su an annem nenemin evine goturup bilezigi verdi bir evlat bu duruma nasil dusurulebilir annesi tarafindan bana soyler misiniz nasilll😭😭annem cok uzgun gitti cok
Güncellemeler
+1 yıl
İste iyiligin yaramadigi iyilik yapinca kotu duruma dusuldugunu gorun ve evlada bu yapilir mi ibret olsun diye burda paylastim bunu
Güncellemeler
+1 yıl
Annem o kadar iyi ki hic hak etmiyo bunlari hic
Arkadaşlar annem çok üzgün bende ona üzülüyorun bana akıl verir misiniz?
Cevapla