Kivi yedikten sonra neden damağım şisti ve ağrıyor? başına gelen var mı?

daha önce hiç olmamıştı şimdi dişlerim falan da acımaya başladı damağım şişti kaşınıyor niye böyle oldu? başına gelen var mı?
Kivi yedikten sonra neden damağım şisti ve ağrıyor? başına gelen var mı?
Cevapla