Bu BİT mi? Yoksa farklı böcek mi? Gereksiz cevaplar vermeyin?

Allah aşkına deyin bir bu BİT mi? Bakın 1 ay önce saçımın arasından çektim sonra annemle Baktık yataktada iki tane var ama ölmüş. Sonra 2 gün önce yine saçımın arkasında altında birşey vardı çektim yine bu böcek. Şimdi de yatakta gördüm. Pis demeyin gerçekten 2 günde bir yıkanıyorum. Yani saçım bazen gerçekten kaşınıyor ama böyle çok fazla değil. Eskiden böyle kaşınmıyordu şimdi kaşınıyor ama azcık. Annem oturtup saçlarımın arasına bakıyor inceliyor hiç birşey göremiyor. Ne yapacağımı şaşırdım
Bu BİT mi? Yoksa farklı böcek mi? Gereksiz cevaplar vermeyin?
Bu BİT mi? Yoksa farklı böcek mi? Gereksiz cevaplar vermeyin?
Cevapla