Allah aşkına deyin bir bu BİT mi? Bakın 1 ay önce saçımın arasından çektim sonra annemle Baktık yataktada iki tane var ama ölmüş. Sonra 2 gün önce yine saçımın arkasında altında birşey vardı çektim yine bu böcek. Şimdi de yatakta gördüm. Pis demeyin gerçekten 2 günde bir yıkanıyorum. Yani saçım bazen gerçekten kaşınıyor ama böyle çok fazla değil. Eskiden böyle kaşınmıyordu şimdi kaşınıyor ama azcık. Annem oturtup saçlarımın arasına bakıyor inceliyor hiç birşey göremiyor. Ne yapacağımı şaşırdım
Bu BİT mi? Yoksa farklı böcek mi? Gereksiz cevaplar vermeyin?
Gaz yağının bitleri direkt öldürdüğünü duymuştum ya bu arada pis olmakla alakasi olmak zorunda değil zaten bizde de olmuştu megerse tanıdık iş yerindeki pis kumaşlardan bitlenmis getirmiş kızını bize ondanda bize yayılmıştı baya fena bir durum yani kaşınıyor insan vs antibitler kullandık yok bana mısın demedi epey yıprattı saçı sonra duyduk ki gaz yağı iyi oluyormuş falan bir olup olmadığına gelirsek emin değilim işte tırnak arasında cit sesi çıkarıyor mu ona bak bakabilirsen
Bit ve pire farki var yani hangisi bilmiyorum ama sacinin pisligiyle alakali degil. Aksine temiz saclara gelirler. Sakin ola gidip sacini kestirim deme. Eczaneden bit ilaci ve taragi al ve kullan. Ondan sonra sacini elma veya üzüm sirkesiyle durula. Bunu 10 gun boyunca yap ve her sabah yastiginin kilifini degistir carsaflati degistir yorganini havalandir. Umarim gecer cok kotu bir durumdur bilirim.
bir boka benzemiyor ki ne diyelim... Hem bit yiğitte pire itte olurmuş. Anlattıkların saçında bit olduğunu gösteriyor. Ecz. kaliteli bit ilacı var ismi aklıma gelmedi tek seferde bitiriyor bir dene canısı...
En İyi Cevaplar