Ehliyet ve direksiyon sınavına kışın mı hazırlanıyım yoksa ilkbahar yaz ayını mı bekliyim?

Arkadaşlar ehliyet almak istiyorum fakat havaların bu yağışlı olması beni korkutuyor sıfırdan öğrenicem ve hava şartlarının kötü olması benim için dezavantaj olur diye düşündüm sizce yaza mı bırakayım yoksa kışın mı alıyım?
Ehliyet ve direksiyon sınavına kışın mı hazırlanıyım yoksa ilkbahar yaz ayını mı bekliyim?
Cevapla