Son zamanlarda kimsenin sohbeti sarmıyor beni. konuşacak hiç bir şey bulamıyorum konuşmak istediğimde. ne yapıcam?

Yani herkesin sohbetinden sıkılıyorum hemen şimdi yeni arkadaşlar edindiğim bir dönemdeyim. Çok sevdiğim 1 2 arkadaşım var gerçekten anlaşacağım tipte insanlar ama uyuşmuyoruz şu aralar hiç.

bir tanesi kendinden nefret ediyo sürekli öyle olunca insan nasıl bir sohbet kurabilir yani öyle bişey de var. Ne yapabilirim?
Son zamanlarda kimsenin sohbeti sarmıyor beni. konuşacak hiç bir şey bulamıyorum konuşmak istediğimde. ne yapıcam?
Cevapla