Kız ile erkek arasında 22 santim boy farkı çok mu sizce?

Benim boyum 172 santim, kız arkadaşımın boyu 150 santim. Ne düşünüyorsunuz?
Kız ile erkek arasında 22 santim boy farkı çok mu sizce?
Cevapla