Geçenlerde şu spor ayakkabıyı aldım. Başka numarası kalmamıştı çok hoşuma gitti. Ayağımda hoş durdu. Ama önlerde biraz sıkma var ben New Balance kullanıyordum rahatlıktan bu ayakkabıya geçtim ve önlerde parmaklarım üst üste biniyor, sıkıyor. Henüz 1 gün giydim ama şu an açılmadı. Zaman geçtikçe ayakkabı ayağıma göre şekil alır mı, açılır mı? Nike'ın bu tarz ayakkabılarını kullanan arkadaşlar zamanla ayak şekline uyum sağlıyor mu yoksa fileli ayakkabılarda genişleme olmuyor mu? Ek olarak önü fileli ayakkabılarda diğerlerine göre daha çabuk yırtılma durumu olur mu?
Aldığım ayakkabi şu:
Önü fileli spor ayakkabılar zaman geçtikçe açılır, genişler mi? Ve yırtılması diğerlerine göre daha mı kuvvetli?
En İyi Cevaplar